Inlägg från: lillagumman85 |Visa alla inlägg
  • lillagumman85

Någon som sätter igång i maj 2016?

Tussilago6 skrev 2016-05-28 06:15:30 följande:

Mens

Å nej! så trist!
  • lillagumman85

Vet inte a jag ska säga hur det går för mig..

Känns dystert på något sätt... Inte så jättemycket symtom alls.
    Lite ömma bröst ibland.. som mensvärk ibland (men inte så mycket)
    Men sen är jag otroligt svullen om magen och det var verkligen det första tecknet när jag väntade sonen. Kommer ihåg hur jag såg mig i spegeln och tänkte "Gud, jag brukar inte se ut så här... kan ju inte ens hålla in magen" och det är samma nu. Då plussade jag på BIM +8 och med min dotter plussade jag inte fören på BIM +13. Testet igår var negativt men har BIM imorgon eller på onsdag. Så än så länge lever hoppet.

GRATTIS TILL ALLA NI SOM PLUSSAT!!!!

• lillagumman85
    Lina E skrev 2016-05-31 06:57:10 följande:

Här är en till som ligger i :)

Mensen är 9 dagar sen men fortfarande - på stickan :(

Annars är mensen som en klocka, ligger på 26-28 dagar.

Håller tummarna!

Med dottern fick jag pluss på bim+13 och sonen bim+8 så det finns hopp!

Jag har bim imorgon och jag känner mig gravid.. men vi får se!
  • lillagumman85

Nu har mina gravidsymtom börjar spöka ordentligt!

Mår pyton.. tog en kopp kaffe för en timme sedan som fortfarande stå upp i halsen.. uppsvälld som en ballong om magen och har drabbats av sjuklig trötthet som har hållt i sig sedan morgonen..

Jobbigt fast känns ändå välkommet på ett märkligt sätt. Får hoppas att kroppen inte bara spelar mig ett spratt. Haha

Ingen mens i sikte ännu i alla fall...

• lillagumman85
    Rosenblad skrev 2016-05-31 15:48:59 följande:

En till här som har BIM imorgon! :)

Har haft ont i brösten i 11 dagar, idag inräknat. Har en konstig bubblande känsla i höger äggstock och varit stickningar och som en tryckande känsla. Tog ett test på morsdag, för tidigt men tänkte det kunde va en kul dag att plussa på men det blev negativt. Dock så saknades de färg i mitten av kontrollstrecket, alltså där plusset ska få ihop. Kommer ta ett test imorgon eller iövermorgon. Är inne på 8e försöket så tycker det är min tur nu :) Är så nervös..

Håller mina tummar speciellt för dig! Det är frustrerande när det tar tid. Med min dotter tog det tid.. och jag blev näst intill deprimerad på slutet.

Vi är ju bara inne på försök 1 här och det gör inget om det tar två försök till liksom..

Har med bim imorgon men tänkte testa igen till helgen.
  • lillagumman85
    Lilla.p skrev 2016-05-31 19:20:26 följande:

Ååå hoppar in här om det går bra. Grattis till alla som redan plussat. Och vi andra får göka på :)

Har tänkt att börja försöka tillverka nummer tre nu fr.om. Maj och framåt. Hade äl 29 maj och jag o sambon gökade på som vanligt, känner inget ännu men lite välans tidigt. Lyckas vi inte nu får vi väl ha det som tidsfördriv på semestern o i sommar (givetvis hoppas vi på nu, nu, nu)

Välkommen in i tråden!
  • lillagumman85
    Lina E skrev 2016-06-01 06:58:03 följande:

Tyckte jag kunde ana ett streck nu på morgonen :)

Vågar inte hoppas på för mycket, avvaktar ett par dagar ni och hoppas sen på ett starkt plus :)

Åå.. fler plus i tråden! Det gillar vi!

Hoppas att det blir starkare snart så du kan lita på det.
  • lillagumman85
    Tussilago6 skrev 2016-06-01 08:28:44 följande:

Vi kanske ägglossar som bara den denna månad och gör oss varsitt tvillingpar till!

Hihi vilken kul tanke!

Gäller att se det positiva i allt!
  • lillagumman85

Min status för dagen:

Trött som bara den och vaknade super hungrig i morse. Tog snabbt lite youghurt med hungern övergick då i illamående. Inte lika svullen om magen idag men ingen mens heller.

Testar nog igen på fredag morgon tror jag.

• lillagumman85
    Tussilago6 skrev 2016-06-01 18:10:50 följande:

Ett räcker här också, haha! Men man vet ju aldrig! Ja vi har ju lyckats förut så! Spännande för dig nu, det blir säkert ett fint plus på fredag! Lycka till!

Tack! Hoppas hoppas!
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?