Någon som sätter igång i maj 2016?
Fattade det ;) Kan verkigen förstå oron och funderingarna som dyker upp när man ska in på okänd mark igen! Vi har också gått igenom/diskuterat olika scenarion som kan bli med nästa barn här hemma.
Fattade det ;) Kan verkigen förstå oron och funderingarna som dyker upp när man ska in på okänd mark igen! Vi har också gått igenom/diskuterat olika scenarion som kan bli med nästa barn här hemma.
Nu räknar vi ner. 16 dagar kvar innan vi kör igång.
Ibland får jag riktigt kalla fötter men min man får mig på rätt bana igen. han är verkligen bäst. säger att nej det finns absolut inget som håller oss ifrån att starta nu så det är bara att köra.
Jag tror att jag tänker för mycket och vill planera allt för mycket. in i minsta detalj.
men nej nu släpper vi på det helt enkelt.
Haha ja men det är väl så kan jag tänka mig. Gud tiden går så snabbt nu ändå. Jag har dock inte längtat lika länge. Har tagit tid för mig att känna att jag vill ha en till. vet inte varför för hade ju en grym graviditet och förlossning och världens lättaste barn men ändå har jag inte känt längtan förrän nu i år egentligen.
Men ja jag får nog lyssna på min man. Vi har nog inte så mycket annat att vänta på egentligen för då får vi vänta många år. Man kommer alltid hitta på något vi behöver göra innan.
Men vi har båda fast jobb, hus, 2 bilar, gifta, ja det är ju liksom INGET som säger emot. Så jag får väl gilla läget. 1 miljon på banken först kanske ;) men som sagt man kan alltid hitta något att vänta på. så nu får man nog bara släppa allt och köra på.
Underbart. Min ska komma nästa helg. Längtar nästan. Haha
Åh jag har nog aldrig längtat så mycket efter min mens nu. haha.
Vi är nog knäppa i denna gruppen.
Det är ju inte positivt än men äl borde nog vara på gång snart.
Så spännande. Jag vill också köra igång snart
NU ÄR DET VÅRAN MÅNAD!! Nu ska det liggas sen vill vi se massa pluss :D