Tussilago6 skrev 2016-04-06 07:45:15 följande:
Kul med några nya i tråden! Ju mer det närmar sig desto aktivare lär den ju bli!
Det är nog klokt av er att hoppas på att det tar sig på typ tredje försöket, jag har nästan räknat med att det ska ta sig direkt, gjort graviditetsuträkningar utifrån beräknad mens haha. Måste hela tiden försöka påminna mig om att det kan ta några månader, kommer ju att bli sjukt besviken annars! Men jag vill ju att det ska hända typ NU!!
Nu håller jag på att räkna ner till att ta ut spiralen, precis som om det vore nåt kul. Men det är liksom det enda som ska hända denna månad...
Verkligen roligt och som du säger lär det ju bli mer aktivt nu så kanske ännu fler som kommer in.
Haha jag siktar in mig på att det till och med kan ta längre än så. Så att man inte blir besviken. Bara för att jag gör det så tar det sig säkert på första bara därför. Men hoppas verkligen inte det. Haha.
Men samtidigt vill man ju vara gravid typ nu. Det mysiga är ju att man skulle kunna berätta om det på svärmors födelsedag om det tar sig direkt. Men ja man får ju vänta och se helt enkelt.
Längtar redan till rutin ultraljudet. Det är ju så spännande. Funderar faktiskt på att göra 3D denna gången också då dom flyttar crocuskliniken till Stockholm. Skulle ju vara perfekt. Vi har bara en timme dit.