hurtänktedunu skrev 2015-12-05 19:00:31 följande:
välkommen till oss! Roligt med en till.
Ja vi vill också försöka hålla oss till första halvan eller sommaren eftersom vi också har massor i familjen sent på året. Sen vill vi ha en lite äldre första unge innan vi kör så vi påbörjar till våren i maj/juni någonstans där.
Nedräkningsapp har jag faktiskt inte. inte ens funderat på. det kanske man ska ha. Men har planerat in att december ska gå snabbt och januari också och sen kör man igång med folsyra ;). känns lite mer verkligt då. Vet inte om man kanske stressar upp sig om man har en app. fast jag tror nog jag hade det till första ungen faktiskt. Längtar ihjäl mig här. har inte längtat alls förrän nu faktiskt.
Har du behövt jobba länge på mannen?
Har du tänkt förbereda på något sätt?
Tack! Ja våra är ju "äldre" så inga problem (bara ett napp problem på 3 åringen fortfarande men det brukar ordna sig
sörjer dock lite att jag inte fick köra syskonvagn :-/ känner att 4 åring nog klarar sig utan. Åker knappt vagn nu.
Jag tänkte att det kändes närmare målet med nedräkning
nu känns det oändligt långt bort!
Längtar mig tokig och tung sjukt jobbig mens gör inte saken bättre.
Ja han hade liksom övertalat mig om att det räckte med barn så började sakta men säkert ställa in mig på det. Dock körde vi bara avbrutet och inga skydd så "risken" fanns ju. Jag kunde kört igen direkt efter nr 2 för tre år sen
Nä inte tänkt på förberedelser alls men något ska man väl göra! Järn folsyra och annat smått och gott. Nu vill ju mannen vara insatt med
Ska leta app nu