BF april 2016
Är ni yra?
Jag får dagar då det känns som att mot blodsocker pendlar i berg- och dalbanor. Yr, huvudvärk, irriterad osv.
Skulle vilja ha sockermätare hemma.
Är ni yra?
Jag får dagar då det känns som att mot blodsocker pendlar i berg- och dalbanor. Yr, huvudvärk, irriterad osv.
Skulle vilja ha sockermätare hemma.
Oftast har de inte med storheten att göra utan huvudomfånget och Axelpartiet.Jag har fått 5 barn å alla har haft litet huvudomfång och smalt Axelparti. så de har inte varit några problem att föda. Däremot har en annan kompis till mig haft olika huvudomfång på sina barn å den som hade störst var minst men va jobbigast å föda, hennes största vägde 5,767 och var 56 cm.. min bm berättade för mig oxå att de kollar upp för att de inte ska bli nå komplikationer med barnet ifall de e för stort så kan de bli jobbigare för de att återhämta sig efter en förlossning. Jag har varit på tillväxt ul på alla mina barn å nr två vägde 4,105 å de tog 22 min med henne. Min näst minsta bebis tog två minuter från vattnet gick till hon låg på britsen.. Å ingen bm hann ta emot henne.
Fler som istället gått ner i vikt? :S är snart i v 23 och gått ner 7 kg utan att egentligen inte veta varför
Jag har också BF 24/4 med flicka haha :D
Ska till Ullared på onsdag och undrar om de ä nått man ska passa på o köpa spm man tjänar lite på liksom?:)
Får då och då sammandragningar. Kan inte alls minnas att jag hade det så tidigt sist. Lite läskigt.
Så vaknade man givetvis med urinvägsinfektion idag.. JIPPIE..