Första barnet 2016 (Stockholm)
Jag vill också gärna vara med här. Är 31 år gammal och har bf 29/1 och bor i Stockholm.
Jag vill också gärna vara med här. Är 31 år gammal och har bf 29/1 och bor i Stockholm.
Har mitt RUL om två veckor, vecka 20. Efter det tänkte vi beställa vagn :)
Är helt fast för Bugaboo Buffalo :) så det får det bli :) dyr men bra andra handsvärd om man vill sälja vidare :)
Åh!
Har KUB på torsdag och jag är SÅ nervös! inte för eventuella kromosomfel utan för att få veta att fröet verkligen mår bra där inne. Jag vågar liksom inte tro på att allt är bra där inne fören jag sett hjärtat slå. Säkert bara för att detta är första gången. Men man läser helt enkelt för många skräckhistorier... Men det är trots allt vanligare än man tror med MA.
En nära vän fick en MA. Hjärtat hade slutat slå i vecka 8 men det var först i vecka 13 hon fick reda på det när hon gjorde ultraljud. Det var hemskt.
Är jag ensam om dessa känslorna?
Jag tror faktiskt att det kommer att kännas bättre efter torsdag. Även om man nog aldrig kommer att sluta oroa sig helt!
Det gick jättebra på KUBen. Plutten hackade, vinkade och levde runt! Fick 1:20 000 och även om Barnmorskan sa att man inte skulle kunna se könet i början, var det tydligt när vi fick se en bild på rumpan tagit nedifrån benen (då tittade hon roat på oss och sa "ja som ni ser så är det ganska uppenbart trots allt"). Vi ska dock dubbelkolla på RUL. Som det är nu beräknas vår lilla pojk den 28 mars <3