• teamtoffie

BF sep, okt eller nov som bor i Skåne?

Hej

Min BF är 16 oktober och jag bor i Landskrona, finns det någon mer som bor runt omkring som vill snacka och träffas? Det är alltid kul att träffa nya människor:)

• Svar på tråden BF sep, okt eller nov som bor i Skåne?
  • Fröken Smilla

Hejhej!

Bor i Helsingborg och har bf 10 oktober är det ert första barn?

• teamtoffie

Hej!

Detta är vårt andra barn, vi har en pojke på snart 5år och vi kommer att få en pojke till. Själv?

• Fröken Smilla

Första barnet, ska bli en liten flicka om bm på RUL hade rätt tror det var rätt tydligt men man kan ju aldrig vara helt säker.

Har du mått bra och så under grav?

• teamtoffie

Vad roligt:) man kunde se ganska tydligt när vi gjorde ultraljudet med. Illamående en månad sen försvann det som tur. Nu är jag sjukskriven på grund av för lågt blodtryck, och har börjat få sammandragningar lite då och då. Själv?

• Nummer3sommaren2012

väntar mitt 4:e barn.Har bf den 5 november.Har 3 flickor sen innan men väntar en gosse denna gången .Bor i Helsingbirg

• lillasysterlou

Hakar på här. Har bf den 24 okt med nr två, ettan är född sommaren 2013. Känner inte så många här i Skåne och jag bor i i helsingborg.

• Fröken Smilla
    teamtoffie skrev 2015-07-29 14:06:29 följande:

Vad roligt:) man kunde se ganska tydligt när vi gjorde ultraljudet med. Illamående en månad sen försvann det som tur. Nu är jag sjukskriven på grund av för lågt blodtryck, och har börjat få sammandragningar lite då och då. Själv?

Jodå allt har rullat på rätt bra här. Har lite foglossning i blygdbenet, hade tidigare problem med svullna fötter och huvudvärk men det har försvunnit. Märker dock att man blir segare och behöver mer vila.

Kul att se fler här, som dessutom befinner sig i samma område verkar bara vara jag som väntar den första dock är lite nybörjare på allt!
  • lillasysterlou

Lite spännande med första barnet kan ja tänka? Det va en väldigt stor grej när ja vänts första. Då blev jag aldrig mätt på kunskap och ville veta allt. Nu vet vi inte ens könet och har inte gjort en super grejj av det hela. Men det va himla spännande första gången.

• dorisss

Vi väntar också vårt första barn, en flicka, med BF 18/11. Bor i Helsingborg?

Svar på tråden BF sep, okt eller nov som bor i Skåne?