BF sep, okt eller nov som bor i Skåne?
Hej
Min BF är 16 oktober och jag bor i Landskrona, finns det någon mer som bor runt omkring som vill snacka och träffas? Det är alltid kul att träffa nya människor:)
Hej
Min BF är 16 oktober och jag bor i Landskrona, finns det någon mer som bor runt omkring som vill snacka och träffas? Det är alltid kul att träffa nya människor:)
Hej!
Detta är vårt andra barn, vi har en pojke på snart 5år och vi kommer att få en pojke till. Själv?
Vad roligt:) man kunde se ganska tydligt när vi gjorde ultraljudet med. Illamående en månad sen försvann det som tur. Nu är jag sjukskriven på grund av för lågt blodtryck, och har börjat få sammandragningar lite då och då. Själv?
"Ja man slukar verkligen all info man kommer åt, på gott och ont. Det finns alldeles för mycket att läsa här på FL. Vår lilla tjej är dessutom en IVF-bebis så jag har haft stenkoll på det mesta. Just nu har jag släppt lite på kontrollen, och det är skönt.
Kul med ännu fler i tråden som också bor i NV-Skåne!
Hur har ni andra mått under graviditeten? Jag har haft en besvärlig natt, med massa ont i höfterna. Tror jag fick betala för att jag gick runt i Ängelholm några timmar igår"
Jag läste liter när jag var gravid första gången men nu har jag inte läst något. Tyckte inte jag använde mycket av det jag läste och om man undrar något så finns det många som kan ger råd:)
Jag är som jag skrev innan sjukskriven men nu har jag haft sammandragningar som kommer lite då och då under dagen. Riktigt obekvämt. Eftersom min första son föddes 4 veckor för tidigt och jag låg inne redan från vecka 32 eftersom jsag fick förvärker och att de fick stoppa mig så finns det en stor chans fick jag reda på att lillen kommer art komma tidigare än vi tror.
Hur är det med dina höfter? Har det blivit värre?
Lillaysterlou- använder du något mot förlossningen? Typ bälte? Jag har inte fått det men har hört att det gör riktigt ont. Det hade varit kul att träffas.mjag vet en grupp som har startat en facebook grupp där de håller kontakten.
Fröken smilla- vad bra att du kan stretcha så att du kan sova.jag hoppas det blir bättre.
Lillaysterlou- usch fy, det kan jag förstå. Det måste vara jobbigt för din partner också att se dig gå igenom detta. Hur var det med första barnet? Var det likadant eller slapp du foglossningen?
En facebook grupp där alla som vill vara med härifrån kan snacka lite mer.
Lillaysterlou- typiskt att denna gången blir så jobbigt. Jag skapar en grupp så addar jag er.
Hej!
Vad kul med en grupp för personer från NV-Skåne.
Jag har bf 15/10, första barnet. Bor i Hbg :)
Jag har nu skapat en grupp. Ni som vill vara med skicka meddelade så addar jag er:)
Jag vill gärna vara med i gruppen på fb. Vad heter den? ????
Lillaysterlou- och Elin87_k. Vad gör ni om dagarna?
Pysslar rätt mkt hemma. Tar någon promenad eller tar en fika på stan med någon vän :p rätt tråkiga saker just nu faktiskt
Har Bf precis i början på januari men vet inte om man kan hänga med här ändå? Bor i Kävlinge!
Tack så mkt, ja jag är lättad att det gick över så fort :)
Jo det kan va skönt att ha nått att göra. Just nu planerar vi att måla om och göra om barnrummet. Ska måla om och planera nån slags lösning till alla leksaser osv. Annars sitter jag och ritar en del i vanliga ritblock, har väl alltid tagit till penna och papper när saker blir tråkiga. Möblerat om rätt mkt och baksidan men att gå hemma mycket är nog att man inser hur snabbt man tröttnar på sina gardiner haha. Har ingen symaskin men annars hade jag nog sytt en hel del :)
Jag har haft lite problem med att hitta er på facebook och det ber jag om ursäkt för. Som lillaysterlou- skrev innan så kan det ha med era eller mina inställningar.Men det ska gå:).