• teamtoffie

BF sep, okt eller nov som bor i Skåne?

Hej

Min BF är 16 oktober och jag bor i Landskrona, finns det någon mer som bor runt omkring som vill snacka och träffas? Det är alltid kul att träffa nya människor:)

• Svar på tråden BF sep, okt eller nov som bor i Skåne?
  • Elin87_k

Hej!

Vad kul med en grupp för personer från NV-Skåne.

Jag har bf 15/10, första barnet. Bor i Hbg :)

• lillasysterlou
    Elin87_k skrev 2015-08-14 08:57:18 följande:

Hej!

Hallå där :) va kul och grattis till första :) hur har det varit för dig med grav?
  • teamtoffie
    Elin87_k skrev 2015-08-14 08:57:18 följande:

Hej!

Hej:)

Välkommen och grattis!
  • 1StoltMamma

Hoppar in om de är ok? Bor i Skåne och väntar mitt andra barn i slutet av september

Blivande 2 barns mamma
  • lillasysterlou
    1StoltMamma skrev 2015-08-14 12:30:07 följande:

Hoppar in om de är ok? Bor i Skåne och väntar mitt andra barn i slutet av september

Hallå :) så trevligt, vilket datum är det beräknat? O hur gammal är första? Är det en flicka eller pojke? :)
  • Elin87_k

Tack! :) Jo jag har mått rätt bra, haft tur att inte besväras av illamående och foglossning allt för mkt. Hade dock tidiga sammandragningar och har därför fått vara sjukskriven några veckor, hoppas det ska vara lugnt några veckor nu!

• lillasysterlou
    Elin87_k skrev 2015-08-14 14:17:34 följande:

Tack! :) Jo jag har mått rätt bra, haft tur att inte besväras av illamående och foglossning allt för mkt. Hade dock tidiga sammandragningar och har därför fått vara sjukskriven några veckor, hoppas det ska vara lugnt några veckor nu!

Är du sjukskriven nu eller tillbaka till jobb? Jsg har varit sjukskriven från juni o kommer vara det fram till bf. Sjuuuuuukt tråkigt att gå hemma när alla man känner jobbar. Bara går och väntar tills det är dags typ haha.
Svar på tråden BF sep, okt eller nov som bor i Skåne?