• 8411143

SD näst största parti just nu!

Hela mätningen för juli månad ? junimätningen inom parentes

Vänsterpartiet 6,4 (6,9)
    Socialdemokraterna 24,1 (23,9)
    Miljöpartiet 6,4 (6,8)
    Sverigedemokraterna 23,3 (22,1)
    Centerpartiet 6,7 (6,3)
    Folkpartiet 4,4 (3,7)
    Moderaterna 20,8 (23,8)
    Kristdemokraterna 3,1 (2,1)

Vad säger familjeliv om detta?

• Svar på tråden SD näst största parti just nu!
  • Nerfherder
    Anonym (Naxxox) skrev 2015-07-23 12:27:35 följande:

Det visar att befolkningen börjar få insikt i vad som sker med vårt samhälle. Men om SD har en jävla massa extrema knäppgökar som visar sitt sjuka hat så kommer siffrorna i mätningar sjunka innan nästa val. Partiet måste rensa ut de mest extrema och hoppas på att politiker från andra partier byter till SD.

De börjar med sitt eget parti, sedan resten av samhället.
  • Gert
    Smecker skrev 2015-07-23 12:22:55 följande:
    Så går det när skattefinansierade praktikanter försöker tänka själva. Hur står det till med bildningen, Gert?

Ingen skyller den dåliga svenska skolan på SD. Däremot skyller de på den dåliga svenska skolan för SD.
    Det är klart att de skyller den dåliga svenska skolan på SD. Allt som är dåligt skylls på SD, trots att de inte har haft någon makt. Folk är inte så dumma och går på sånt, eller jo, några går ju helt uppenbart på det.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-23 12:39:04 följande:

Det är klart att de skyller den dåliga svenska skolan på SD. Allt som är dåligt skylls på SD, trots att de inte har haft någon makt. Folk är inte så dumma och går på sånt, eller jo, några går ju helt uppenbart på det.

Återigen bevisar du att du inte är läskunnig. Har du lämnat tillbaks offerkoftan än?
  • Daniel12

Jag tror inte toleransmaffian och olika-gillarna vågar svara i denna tråd, sanningen börjar bli så uppenbar att inte ens de kan förneka den längre. Kan det vara möjligt att 23,3% av svenskarna är rasister eller okunniga bonnläppar

• Nerfherder
    Daniel12 skrev 2015-07-23 12:51:23 följande:

Jag tror inte toleransmaffian och olika-gillarna vågar svara i denna tråd, sanningen börjar bli så uppenbar att inte ens de kan förneka den längre. Kan det vara möjligt att 23,3% av svenskarna är rasister eller okunniga bonnläppar

Que? Har du ens läst tråden?
  • Smecker
    Gert skrev 2015-07-23 12:39:04 följande:

Här, barn, ser ni ett praktexempel på den svenska skolans förfall.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Nerfherder
    Smecker skrev 2015-07-23 12:55:24 följande:

Här, barn, ser ni ett praktexempel på den svenska skolans förfall.

Precis, det är lite lyteskomik över det hela.
  • m8r9a1j2

Det hålls riksdagsval blott var 4:e år, allt som händer där emellan spelar ingen roll.

• Anonym (?)
    Gert skrev 2015-07-23 12:17:19 följande:
    Du kan ju inte skylla den dåliga svenska skolan på SD.
    Skrev jag det?

• Gert

Är det inte roligt att inga medier, utom Gudmundson, har skrivit om denna mätning? Glad

Jag antar att övriga journalister är i chock och har svårt att förstå hur det kan komma sig att SD nu är näst störst.

Annat är det i norsk media som skriver att SD är näst störst. Glad

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
Svar på tråden SD näst största parti just nu!