Sthlmstjejer runt 30-40 1:a barnet, Bf feb/mars 2016:)
Tänkte också shoppa begagnat där det går och då är det såklart smart att hålla utkik, så att man kan slå till när chansen dyker upp. Kan hålla med om att det är mycket att sätta sig in i med material, miljötänk etc. Kommer inte heller kunna shoppa allt på en gång, utan vill medvetet välja ut bra och hållbara produkter.
Smart med långt öppet köp! Har även sett att flera butiker har "förlossningsgaranti". Blir nog till att kika på spjälsäng och vagn snart. Hade funderat på en Troll Bedside crib, men inser att bebisen inte kommer kunna ha den så länge, så är nog lite lat och köper en vanlig spjälsäng direkt istället... :)
Som sagt, jag har turen att få ärva en troll bedside crib, annars tror jag att man kan köpa dem beggade på blocket, använda dem i ca 6 månader och sälja för typ samma peng. Det finns väl även spjälsängar man kan ta bort fronten på, kan man inte modda dem så att de sitter fast i sängen? fast jag antar att det är svårt att få till rätt höjd.... lekmer.se har 365 dagars öppet köp.
Har du några tankar alls kring vilken vagn ni ska ha?