Inlägg från: NellieMeja |Visa alla inlägg
  • NellieMeja

Marsbebis 2016

Elenic skrev 2015-10-09 10:09:42 följande:

Åh så mysigt! Vilken vecka är du i nu? Jag går in i v.18 imorgon och känner inte mycket.. Tycker mig känna lite bubble/kurr/sprattel då och då (särskilt på kvällarna eller när jag kör bil (!) ) men det är alldeles för otydligt för att jag ska våga tro med bestämdhet att det är bebisen...

Hej gick in i v17 i tisdags. Så skönt var det
  • NellieMeja
    AKF skrev 2015-10-10 10:07:43 följande:

Kunde inte undgå att vi måste vara exakt på dagen lika. Jag gick också in i v17 i tisdags. :) vad har du fått för BF?

Vad kul :) 21 mars men får se efter Rul och du?
  • NellieMeja

Nu är dagen snart här för Rul. På torsdag är det äntligen dags å jag längtar så. Är faktiskt inte nervös. Tycker mig känna bebisen varje dag å kub testet var ju bra. Så jag går på det vill ju försöka njuta eftersom det är sista graviditeten och än har inte foglossningen börjat bli jobbig. Den har varit värre dom andra två graviditeterna redan vid denna vecka jag är i nu. Gick in i v19 idag snart halvvägs yeess. Men självklart nojar jag ändå hihi :)

• NellieMeja
    AKF skrev 2015-10-20 21:32:21 följande:

Lycka till på RUL på torsdag! Ska bli spännande och höra om du får ha kvar samma BF.

Japp det blir spännande :) å tack
  • NellieMeja
    Elenic skrev 2015-10-20 15:50:46 följande:

Vad skönt att du känner dig så positiv inför RUL! Och vad härligt att du känner bebisen varje dag, det är jag inte säker på om jag gör.. Och visst är det märkligt med foglossningen - även jag har mindre besvär den här gången jämfört med de två tidigare! Jag var deltidssjukskriven när jag kommit så här långt med de andra två. Man har väl blivit äldre och stelare.. ;)

Ja det kanske är så hihi. Jag hoppas att den blir lindrigare denna gång. För med dom andra två har jag haft så fruktansvärt ont av foglossningen.
  • NellieMeja

Nu är dagen här hihi. :):). Lite nervös men mest förväntansfull. Tänk att man gått så här långt trodde jag inte när jag plussade å sen gick tiden så sakta. Men nu så .

• NellieMeja

Nu har vi varit å sett våran underbara bebis allt var bara toppen. Så lyklig glad å nu ska här vara njutas av graviditeten har jag lovat mig själv. Blev tillbaka flyttad till den 17 mars istället för den 21 mars. Så helt plötsligt går jag in i v20 imorgon hihi.

• NellieMeja

Det här med sex. Är vi försökte få 2:an så fick jag missfall dagen efter vi hade sex. Så det sitter som ett hjärnspöke hos mig. Vågar inte ha sex för jag är så rädd att det ska hända något. Så jag vet inte när vi ska våga detta.

Svar på tråden Marsbebis 2016