Madski, coolt av dig att vaxa rubb o stubb! Jag hade knappt kommit upp på britsen känns det som, haha... Själv har jag bara rafsat lite med rakhyveln på måfå där nere när jag duschat. Häromdagen var jag faktiskt tvungen att titta efter med spegel hur sjutton lilla Fiffi har det där nere egentligen - och det var förvånansvärt hyfsat med tanke på att hon är friserad i blindo, haha! Knäpp man är!!
Visst är det skönt att fräscha till sig ibland, också känt behov av det på sistone. Det är inte bara hemmet man vill "boa" i utan gärna fixa till sig själv lite också. Förra veckan blev det frissan och fotvård, och igår färgade jag brynen, tog jag ett varmt bad med tända ljus, gjorde hårinpackning, la ansiktsmask m.m, bara för känslans skull. SÅ gott att pyssla om sig själv lite! Ser att ni längtar efter vin men lite iskall jordgubbsjuice i ett vackert vinglas gjorde sig fint på badkarskanten det också! Tänkte sedan att nu kan väl bebis passa på att komma när man känner sig ren, fräsch och hårfri?! Känslan blir nog inte så långvarig dock!
Ang järnvärden har jag legat på 120-125 hela tiden, men då har jag tagit en järntablett (Niferex) varannan dag.
Reflexen; du får vara rädd om dig och inte ta ut dig för mkt nu innan FL! :) Gud så knasigt med ombokningen av tiden, hur tänkte de där?!