Marsbebis 2016
Så lycklig!! Vilgot kommer få en liten lillasyster :D :D
Så lycklig!! Vilgot kommer få en liten lillasyster :D :D
Någon som har moderkakan i framvägg samt har lite kärlekshull på magen som inte känner några fosterrörelser/väldigt lite ?!?
Har varit på RUL 9/10 och allt såg bra ut - efter besöket kände jag av den mer. Nu nästan inget :( är i v.21 (20+1)
Vad alla är aktiva här :) , tittar in ibland, kul att höra att alla RUL gått bra och många vet kön :) härligt!
Själv går man runt och är orolig över hur barnet är i magen. Min bökar väldigt lite och bara neråt mot blygdbenet typ.. Är orolig över om den är i säte... Vill absolut absolut inte få kejsarsnitt igen... ???? förra gången var min dotter i säte och då blev det oplanerat snitt, kom till förlossningen och då fick vi veta det ... Har någon haft kontakt med någon sådan aurora person?!
Många förskollärare i tråden!! Kul!!
hur länge tänker ni andra jobba?? Jag vet inte hur jag ska göra, jobbar med ettåringar och känner av i kroppen redan nu. Det är tungt. Födde dessutom för tidigt sist. Hur funkar det med havandeskapspenning, ? ingen erfarenhet
Går in i vecka 25 idag! Känns som om lillkillen står i magen och sparkar ner mot underlivet 8)
Carabellis kusp: usch, såå tråkigt att läsa det du skrivit :( Hoppas du kan få hjälp, kommer att må bra snart..
Läste innan att du är tandläkare!?: får du graviditetspenning?! Om du nu har orsak till att söka det förstås. :)
Jag fick min graviditetspenning beviljad från 10 januari. Känns så skönt att gå ner till 50% om bara en månad. Ville bara säga nåt bra för en gångs skull