Inlägg från: Sötistilde |Visa alla inlägg
  • Sötistilde

Marsbebis 2016

hilda123 skrev 2015-09-17 20:24:18 följande:

Åh så mysigt att känna bebisen! Jag längtar tills man kan känna den och slippa vara orolig att den har slutat växa. Börjar få många blickar på jobbet nu, är i v 15 så börjar bli svårt att dölja. Syns era magar med eller är jag ensam? :) mysigt alla er som haft ul redan! Jag ska ringa och boka tid på måndag! Längtar massor :)

Ja jag längtar oxå tills man kan känna den...och känner oxå oro att den slutat växa.. Ja blickar får jag på stan- bor ingen väldigt liten stad. Har varit på UL - då i v12 (gjorde moderkaksprov) så nästa är i v20 (19+-) är i
    V 17 (16+0) imorgon... Och vägrar mammakläder innan RUL ... ;)
  • Sötistilde
    Frida Li skrev 2015-09-21 14:54:45 följande:

Allt såg bra ut i magen o fick mycket låg risk på kub. Vi fick ta ut semester båda två för vi har lång resväg till Malmö. Men gjorde något trevligt av det o åt lunch ute o sen en liten glass medan den ovetandes storasyster är med mormor :)

Åhhh så bra! Och det gjorde ni rätt i att mysa lite :)
  • Sötistilde

Gahhhhhh!!!! Magen är sååå stor och svullen från lunch o sen resten av dagen!!! Är i v 18 imorgon och folk har redan sett och grattat!!! Tidigt tycker jag.. Men men ;) så är det väl...

• Sötistilde
    Madelen21 skrev 2015-10-01 10:02:28 följande:

Ååå idag är det dags för ul :)
    Är så spänd å nervös. det ska bli så spännande att få se den lilla där inne :)

Åhhh va kul!!! :)
  • Sötistilde
    Elenic skrev 2015-10-05 20:56:37 följande:
    Vi ska göra vårt RUL om två veckor och då är jag i 18+4 (enligt KUB-dateringen). 19+3 borde vara helt ok om jag förstått rätt.

Känner också mig klart orolig i dessa spökveckor, är inget roligt alls. Flera ganger slås jag av tanken "tänk om jag bara är tjock??!!??". Tycker mig dock ibland känna några konstiga små rörelser och hoppas att det är bebisen... Är nog mer hoppfull nu än för några veckor sen, men har fortfarande ett fett tvivel. Och den där konstiga känslan av att jag nästan skäms över att berätta för folk, mycket märkligt...
    Det är samma här, känner mig mest tjock, Och skäms oxå när jag berättar.. Är i v19 nu, fick lyssna på hjärtljuden i för nån vecka sen men är ändå orolig :( ska på RUL på fre 9/10 är då i v20 och är rädd att bebisen inte lever då.. :(
  • Sötistilde
    aztec skrev 2015-10-09 17:53:09 följande:

19+0 idag och ultraljud! Är jättenöjd, var inga problem, allt såg "normalt" ut :) och det blev en liten lillebror! Mannen blev nog extra glad. Jag har mest gått på moln idag! Vill börja ta tag i saker nu, köpa och fixa, gå igenom storasysters grejer osv. 21v kvar! :D har kvar samma bf 3mars som från kub, de mäter inte ens det idag.

Åhhh så härligt , grattis :)
  • Sötistilde
    CatEyes skrev 2015-10-12 16:13:30 följande:

Hej alla! RUL gick bra, är så glad!!

Vi ska få en flicka!!

Åh grattis :)
  • Sötistilde
    LisaKMB skrev 2015-10-13 19:36:58 följande:
    Grattis till lyckat RUL och till den lilla killen! Även jag hade RUL idag och allt såg toppen ut. Vi tog inte reda på könet. Får bli en överraskning. Fick ett något tidigare bf och är helt plötsligt i vecka 20 (19+2) med beräknad bf 5 mars.
    Skönt att allt gick bra :) själv var jag på RUL i fredags.. BF 5/3 :)
  • Sötistilde
    LisaKMB skrev 2015-10-13 21:25:45 följande:
    Förlåt! Jag läste fel! Du har ju redan haft RUL Sötistilde. Då har vi ju samma bf! =)
    Ja precis :) , vi har samma BF datum
Svar på tråden Marsbebis 2016