Marsbebis 2016
Ååååå åå nu är det lugn. Vad är detta kom igen nu. Vill ha mer smärta ju
Ååååå åå nu är det lugn. Vad är detta kom igen nu. Vill ha mer smärta ju
Hej det blev bebis inatt . En underbar dotter. Så nu har vi tre fina tjejer. Förlossningen gick bra. Men fick ingen epudral narkos läkaren kom aldrig å fy tusan vad ont det gjorde. Men klart värt det nu när man har sin lilla bebis
Åh, man hade glömt hur små de är, vår lilla flicka ligger och ammar här nu och är så mini, mini, mini... :) Jag hade nästan glömt också hur mysigt det är med bebis, Gud vad jag njuter! Sista bebisen för oss...!
Det är så skönt nu att min man kan vara hemma i 2,5 v eftersom påsk infaller med de 10 dga, men börjar redan oroa mig lite för hur det blir när han börjar jobba och jag ska lämna barnen på skola och fsk på morgonen - dottern äter nämligen mycket på morgonen och det är ett enda töcken av amning, rapning och kräk vid den tiden de andra barnen ska göras klara och iväg plus att både jag o bebisen måste vara iordning också. Svårt att styra bebisens amningsbehov efter när skolan börjar. Hur ska jag fixa det tro?!
Hur känns det idag, Frida?
Här känns ingenting...
Asså....fan vad länge man är gravid egentligen!!!! En hel evighet!! Idag har jag vallat till Apoteket, affären o i en liten skog i jakt efter påskris med dottern o min mamma...o bara den lilla rundan gör att kroppen skriker av smärta! Fan vad detta är B! Aldrig mer! :p
Jaha, så har maken blivit jätteförkyld... Alltså sådär supersnuvig, ont i halsen, hostig. Och det är sååååå synd om honom. Orkar inte...
Värst känns nästan att han "gnäller" över att om han inte blir friskare så "missar han" förlossningen. "Jag blir snuvad på nåt jag väntat jättelänge på" typ. Känner att det vore på sin plats att han funderade över någon annan än sig själv i just den situationen ärligt talat.
Usch, orkade liksom inte med det här också kände jag. Jag behöver honom stark, pigg, frisk, positiv och initiativtagande. Jag blir så sjukt påverkad av andras energi, och om hans är låg blir mitt jobbiga jobbigare liksom. Samtidigt har han väl rätt att vara sjuk, det är ju inte som att han har bett om det liksom.
Sorry för deppinlägg, men det blev bara lite jobbigt..
Någon som har erfarenhet av belly bandit?
Min var som en 5 krona ungefär, geléklump intakt, kollade inte så noga på färgen men mer åt det genomskinliga hållet. Kände liksom hur den gled ut i trosorna. Äckligt! Den var inte åt det gröna hållet. Tror mer på tjockare flytningar som du har, jag har också lite sånt nu, o lite konstig färg....:(