Marsbebis 2016
Hej!
Får jag hoppa in här? Väntar mitt andra barn i 2/3-16. Mitt första barn föddes 2013 så det blir 2,5 år mellan barnen. :)
Hej!
Får jag hoppa in här? Väntar mitt andra barn i 2/3-16. Mitt första barn föddes 2013 så det blir 2,5 år mellan barnen. :)
Hej och välkommen hit! Jag väntar också andra barnet
Ska också på rul imorrn! Spännande! Lycka till!
Allt gick bra på rul idag. Vi ska få en liten kille till ! Är så tacksam! 12/3 blev senaste budet. Så imorrn ska jag börja visa upp magen :) hur har det gått för er andra ? Kram
Skönt att allt gick bra :) själv var jag på RUL i fredags.. BF 5/3 :)
Så spännande! Ska hålla tummarna för dig på fredag. Kul att vi har samma bf. Får se om det ändras efter ditt RUL. Lycka till!
Hur många av er har barn födda 2013? Har en liten dotter Mariella här hemma som är född juli 2013 :) Ska bli så kul och se hur hon kommer att vara som storasyster, hon har varit en liten ängel åt sina kusinbebisar som fötts men att mamma ska få en kan ju va en helt annan femma!
Fina namnförslag ni har. Skönt nu när vi vet att det blir en tjej så kan vi lägga alla pijknamnsförslag på hyllan. (Hade svårt med pojknamn ändå).
Vi kommer med störta sannolikhet att ge henne namnet Ellen. Min man föll för det namnet direkt när vi gick igenom namn A-Ö och vi har börjat försöka testa det nu på lillan i magen. Mamma blev också glad när vi berättade om namnet då hennes favoritmoster hette Ellen, så blir ju ett litet släktnamn också :)
Sen som sagt var så vet man ju aldrig om det passar henne när hon kommer.
Då har jag en gissning, så se om jag har rätt sen; Elsa! Alla små tjejer gillar väl Elsa!
Min dotter har lanserat flera förslag; Elsa, Bambi, skunken, ketchup etc. Har svårt att att tro att hon kommer få ha nåt inflytande. Men hon är bara 3 år.
Jag har så svårt med namn, vad har du för favoriter? Jag gillar typ Sigrid, Hedvig, Alice.
Många påskbebisar tydligen! Kul! För min del blir det dock inte så. Har ju bf 5/3 och dottern föddes åtta dagar före bf så jag räknar nästan med en februaribebis. Men man vet aldrig!