Marsbebis 2016
Någon som har tips om vilken aktivitet/motionsform som är lämplig vid foglossning? Andra råd vid denna krämpa?
Ha en fin fredag alla!
Någon som har tips om vilken aktivitet/motionsform som är lämplig vid foglossning? Andra råd vid denna krämpa?
Ha en fin fredag alla!
Åh tack Elenic för ditt informativa svar, superbra att veta! Du är en expert på det här hör jag! :) Så dans som typ Zumba går bort?
Grattis Bonebag! Allt såg bra ut då? :)
När vi väntade dottern, så hade de som policy i Jönköpings län att inte kolla efter eller säga kön vid RUL. Det har nog ändrats, om jag förstått rätt. Har inte varit på RUL ännu i den här graviditeten. Ska veckan efter dig, Frida.
Har inte läst här på nga dagar och har säkert missat massor känns det som!
Men ser iaf att du Elenic varit på RUL, stort grattis till att det såg bra ut, härligt!! njut nu!
Tänkte nog att det var så nu tack för infon! Bor du också i Jkpg län? Jag hör till Värnamo sjukhus, så gör ul där.
Lycka till idag nelliemeja! :)
Kul, Smilla!
Jag tycker att det är ett bra sjukhus, har träffat bra o duktiga läkare där. Blivit väl mottagen på kkmottagningen när jag fått mf och vid utredningen. Bara nån sköterska som varit lite dålig på att ge tydlig info över telefon, när jag behövde tips om smärtlindring vid mf. Käkade ganska många tabletter för mycket ett tag, men var iaf smärtfri!
Nu har vi varit å sett våran underbara bebis allt var bara toppen. Så lyklig glad å nu ska här vara njutas av graviditeten har jag lovat mig själv. Blev tillbaka flyttad till den 17 mars istället för den 21 mars. Så helt plötsligt går jag in i v20 imorgon hihi.
Lycka till idag Reflexen!! Uppdatera oss sedan please!
Jag var hos bm vid inskrivningen i v 10 och ska dit först i v 23-24. Emellan det har man bara rul