Reflexen skrev 2015-09-23 22:24:19 följande:
Kul med så mycket inlägg
Jag vet ju könet, men eftersom min man inte vill veta (än i alla fall), så talar jag ju inte om för nån annan heller. Min mamma vet dock, måste ju ha nån pysventil
Har inga cravings, men väljer kanske lite annorlunda rätter än annars. Är hungrig ofta men orkar inte äta stora portioner, något som förmodligen kommer hänga i hela graviditeten m tanke på all plats som bäbisen kommer ta upp. Lika bra att öva på små portioner redan nu
Har bara berättat för min mamma o tre av mina kompisar ännu. Kanske lite fånigt, men jag har fortfarande svårt att tro på det här! Håller med Elenic, att gratulationer känns konstigt när man inte riktigt tagit till sig det själv.
Mitt RUL är nog också ganska sent, tror det blir i v 20 (3/11). Det känns så otroligt mycket att några kommit till vecka 18 redan! Jag är mitt i v14 bara och det känns som en evighet till v 18
Är också i mitten av v 14, håller med om att det känns långt till v 18! :) Har RUL dagen efter dig, också i v 20! Är bortrest v 19, så fick välja v 18 el 20. Kändes bra att jag valde det så det blev precis i mitten av 40 v istället för tidigare, för sen så ska man ju (förhoppningsvis) gå en hel graviditet, o det blir så långt glapp utan att man får lov att titta på bebben... Har du BF 20 mars?