Marsbebis 2016
Grattis Sandra!
Elenic: låter ju jättebra! Åh, kanske också skulle börja kolla liiiiite babykläder... Blev lite sugen nu Har köpt vagn däremot, en fin begagnad babyjogger city select syskonvagn
Grattis Sandra!
Elenic: låter ju jättebra! Åh, kanske också skulle börja kolla liiiiite babykläder... Blev lite sugen nu Har köpt vagn däremot, en fin begagnad babyjogger city select syskonvagn
Kloka inlägg om både samtal och sex! har också som du, Carabellis, varit tvungen att tala om för mig själv att jag vill ha sex. Tror det har lite med våra mf att göra, båda var nog omedvetet rädda för att sex under första 12 veckorna skulle kunna påverka negativt. Sen kom jag lite av mig liksom. Jag _vet_ att sex inte ska påverka, men men... ;)
Vi de ända som har mer sex nu när man är gravid? Min sambo har relativt låg sexlust normalt (om ni frågar mig) men han blir alltid extra under graviditeten. Försöker inte tolka så mycket på det, Hehe. Medan min sexlust försvinner lite mot honom (som någon skrev?) så vi hamnar väl på någon jämn nivå :) dock så är jag som en vattenpöl där nere då så det är väl mindre roligt :)
Hade sex fram till kvällen innan min dotter föddes förra gången, så jag antar vi kör på så länge som vi känner oss sugna nu med ..
Hej, jag har följt tråden "i smyg" sen den startades och äntligen vågar jag mig på att logga in och skriva ett inlägg. Vi hade rul idag och fick veta att det är en frisk liten lillebror som ligger i magen.. Storasyster är sex år och är eld och lågor över att få ett lillasyskon. Äntligen kan min oro äntligen släppa en del och jag kan börja njuta av att vara gravid, börja kolla vagn, göra inköp, planera etc. Av någon anledning har jag varit orolig till tusen trots jätte bra resultat på kub etc. Men som sagt, äntligen andas jag ut och vågar hoppa in i tråden här på riktigt.. Bättre sent än aldrig ;)
Hej! Har precis som Madski följt tråden i smyg i väntan på RUL som nu är avklarat med fint resultat! 26 mars väntas syskonet till vår son som då är två år. Måste säga att jag tycker ni verkar vara ett härligt positivt gäng här, och hänger gärna på sista halvan av graviditeten om jag får!
Hejsan! Har oxå följt tråden i smyg som många andra utan att skriva! Har varit på ul förra veckan! Väntar på en liten prins..jag har två barn den äldsta 6 år och den yngsta 4.. Har haft flera missfall och är ganska orolig även denna graviditet eftersom jag knappt känner några sparkar trots att jag har moderkakan bakväg!
Idag är det dags för RUL - äntligen! Som vi längtat. <3
Tack snälla ni för alla 'lycka till' idag!
En fin stund på ultraljudet idag med en grundlig undersökning av bebisen som mår bra och har växt fint. Det visade sig vara en lillasyster till vår dotter. Vi är jätteglada!
BF blev flyttat till 28/3.