Santine skrev 2015-10-21 07:45:17 följande:
Så snål av mig, köper kanske den andra när denna börjar ta slut! Haha..
Men än så länge har det funkat bra, druckit skapligt mkt vatten och försökt röra på mig så mkt jag orkat trots foglossning!
Var inne och gjorde ul igår då jag ska hållas under kontroll nu efter mitt sena MF, allt såg bra ut och fick även lämna några blodprover för att hålla koll på infektionsrisken och lite andra prover då jag fått svår huvudvärk (som ibland utvecklas till migrän). Vaknar med det och somnar med det! Och nu märks det av att jag äter för lite, vaknar så illamåendes att jag kräks av det! :(
Dem tyckte iaf att jag skulle söka hjälp på vc pga huvudvärken för dem tror inte det hänger ihop med graviditeten! Så skulle vänta ut det tills på måndag så får vi hoppas jag kan få hjälp för det! :(
Jag har oxå konstant huvudvärk. Värst på morgonen och sedan kommer den igen vid 15-16tiden men jag har fått för mig att man får huvudvärk pga hormoner? Vad ska vc göra tänker jag? Är distriktssköterska och enda anledningen till huvudvärk är väl isf högt blodtryck? Det kollar ju barnmorskan så det borde det hu inte bero på? Ingen annan som hört båt om hormonhuvudvärk? Ska kolla med min barnmorska när jag ska dit nästa vecka tänkte jag.
Hoppas du får hjälp snart! Funkar alvedon?