FLovesA skrev 2016-03-17 09:30:50 följande:
Grattis touch of red:)
Roligt att ni är fler som virkar! Jag virkar mest kakor och nu kaniner också. Så roligt att greja med något som liksom inte kräver så mycket av kroppen.
6 dagar kvar till bf idag...känner inte av något annorlunda. Jag har haft så mycket obehagliga tankar så som att det är för bra för att vara sant att vi ska få ännu ett friskt barn. Är orolig över GBS och allt annat som kan påverka bebis. Men har börjat släppa detta, så skönt! Nu vill jag bara träffa vår bebis. Och få veta att han mår bra.
Inatt vaknade dottern och var så ledsen, växtvärk i benen. Längesen sist men alltid lika jobbigt när hon får det. Men i natt gick det bra ändå. Däremot var hon trött imorse så jag bestämde att hon allt får vara hemma idag. Ganska skönt att kunna göra så ibland med:)
Ha en fin dag allihopa
Angående friska barn - har haft många liknande tankar! För man ÄR ju lyckligt lottad om båda/alla ens barn är fullt friska!! Men oftast går det väl bra! Man är bara så medveten om allt som kan hända..
Med första hade jag inga såna tankar, tänkte mest på graviditeten och förlossningen, den här gången tänker jag mer på barnet och hoppas allt kommer vara bra.. <3