BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Hej tjejer!
Hur är det med era boobisar? Igår på kvällen kunde jag massera fram vätska från mina! Såg inte ut som mjölk, mer genomskinligt. Känns helt galet, vaknade verkligen till och insåg att om mindre än 5 månader ska jag mata en bäbis med dem. Längtar! V.20+2 idag.
Idag har jag gått en del och shoppat lite och även i lördags gick jag en del. Så de sluta med att jag har väldigt ont i ryggslutet,bäckenet och så. Med andra ord i fogarna. Kanske dags att börja använda foglossningsbältet lite. För börjar få mer och mer ont och oftare.
Nu ikväll fick jag någon sån där oros attack. Vart så orolig att något skall gå fel eller inte är bra. :( Varför skulle de göra det ifrån början denna gången?! Innan dottern hade jag ju 2 missfall och sådär. Vet inte varför jag tänker såhär. Men känslan av oro och rädsla kom stort idag och tårar sprutat. Jobbigt :(
Imorgon skall jag rings sjukhuset om mitt RUL. För tydligen skall man boka det själv,vilket inte min MVC hade fått info om eller så kunde gå via remiss. Men de hittade inte min remiss ifrån min bm så sjukhuset har tappat bort den någonstans för de kunde inte alls skicka den. Och vet att bm skickade en,men ja se fick skicka en ny idag. Men hoppas på det bästa och hoppas det finns någon tid till mig om 3-4 veckor. Hoppas på de bästa.
Ja som ni förstår har det varit mycket,tankar och känslor idag. En lång och lite tuff dag. Nu försöka sova. Så trött. Hoppas ni andra har haft en bra dag.