Saltig skrev 2016-04-04 11:15:35 följande:
FlovesA - förkylning är ingen höjdare. Hoppas den inte blir värre. Har du bokat tid hos din barnmorska så att ni kan prata om ev igångsättning?
Paulina - förstår det där med hormonerna och att man letar efter tecken hela tiden. Bf idag och känner ingenting. Är deprimerad och orolig inför allt, både förlossning och tiden efter. Fick en allvarlig förlossningsdepression med första barnet, vilket oroar mig nu när jag är deprimerad redan. Fick ingen med andra barnet. Gick på samtal i förebyggande syfte då och har gjort det nu oxå. Imorgon har jag ett nytt samtal.
Fått bihåleinflammation oxå. Var hos dr idag och fått medicin nu.
Usch, hormoner och känslor bara flyger omkring. Må detta ta slut snart.
Vi har fått sluttid och igångsättning nu på Fredag kl 10, så har ju förvisso ett slutdatum. Sammtidigt som dem dagarna känns väldigt långa..men hoppas så på att det drar igång av sig självt, känns som om det är det bästa på något vis ändå. Det tråkiga var att jag blev så hoppfull när vi var hos BM och hon sa att det verkligen är på gång osv. Det är fyra dagar sedan, men som sagt är ju "bara" på bf+11 idag så har ju några dagar till på mig. :)