BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Hej alla fina här inne. :)
Hur är eran dag idag?
Här är det okej,mått väldigt illa och kräktes imorse igen trots tabletten :( Men känns ändå som en bromsar och att jag inte kräks lika illa som det kunde varit utan. Men varit väldigt orkeslös idag,sovit 1,5 timme medans dottern varit på dagis. Vilket var så skönt och välbehövligt. Men samtidigt har jag ångest och dåligt samvete för allt som borde göras hemma som inte blir gjort så jag inte orkar eller klarar av. Måste ta hand om disk,vilket är det värsta. Sen tvätt,plocka iordning och dammsuga men energin finns inte. Blir bara yr så fort jag reser mig. Men åt dock piggeline nyss vilket var så gott och känns som de hjälpte en del mot illamåendet. Nu skall jag bara försöka bättra mig med att dricka lite mer vätska under dagen men inte alltid lätt. Jag hoppas snart allt skall vända och bli bättre,ber till högre makter om det. Haha. För jag orkar inte mer,vill inte må såhär mer. Imorgon går jag in i vecka 12 så hoppas att inom några veckor att de skall ha vänt och att jag känner mig bättre om 2-3 veckor. Ni kan väl hålla tummarna. <3 Jag hoppas no andra mår bra och för er andra som också mår dåligt att de snart vänder för er också.
Kram till er allihopa
Nästa vecka är det inskrivningssamtal och kommer då vara i 9+0
Jag är nervös över hur det ska gå. Är ju ensamstående och är rädd att hon kommer reagera konstigt. Jag vet inte.. Ska också boka in ett privat ultraljud vecka 12+0. Dom erbjuder inte kub kostnadsfritt här om du inte är över 35 år.