Pauliina skrev 2015-11-15 15:14:41 följande:
Jag har inte fattat än, och de är appen som påminner mig varje vecka att jag är gravid. Förutom min värk i ischias så tror jag inte riktigt att jag är gravid. Inne i V 18+0 idag men inga sparkar än what so Ever. 8 dagar till Rul 2. Så jag känner så väl igen vad du menar! Vart tar tiden vägen?
Har fått ett längre vikariat på förskolan där jag är, till sista januari. Efter de är de 8-10 veckor kvar, så jag känner att jag inte riktigt kommer hinna med att "vara med" denna graviditet. För mig är denna graviditet helt overklig, trodde inte de skulle bli en tredje och inget har jag köpt. Försöker sälja iväg min syskonvagn jag.
Skönt att man inte är ensam om att känna så. Blev nästan rädd för mig själv när jag kände så imorse. Dagarna går ju bara!! Imorgon är det en vecka sen vi gjorde vårat RUL och imorgon går jag in i vecka 20!! ( 19+0) Känns helt galet. Usch för att ha värk. Den har jag ju men har ju ont i ryggen ibland ändå pga jobbet mm. Mest magen och sparkarna som gör sig påmind för mig och appen när jag väl går in och tittar på de. Vet du om du har moderkakan fram eller bak? Sparkarna kommer nog vilken dag som helst :) jag njuter av att sparkarna kom tidigare denna gången,ändå kan jag inte förstå riktigt att jag är gravid på riktigt. Precis vart tog tiden vägen?! Snart jul ju,tänk näst jul kommer vi sitta med små bebisar som är ca 8-9 månader!!
Grattis till vikariatet :) Bara du inte sliter ut dig utan ändå orkar. Förstår hur du menar,jag hoppas de faller in lite mer kommande veckorna iallafall. Kändes som jag levde i en bubbla efter RUL i måndags och sen på tisdag när jag vaknade kändes de som jag hade drömt alltihop. Märkligt. Jag har inte handlat så mycket men lite,men allt är ju undan gömt i garderober :p hur gammal är dina barn? Minns dåligt.