safiia skrev 2016-04-06 19:20:38 följande:
Tack <3
Jo det var första. Vet att det troligen är både snabbare och lättare med nästa. Och då vet man ju dessutom lite vad som händer och hur man skall göra. Hoppas förstås att jag då slipper igångsättning och att kanske kroppen jobbar bättre om det kommer igång själv. Men nu njuter vi först av livet med denna lilla tjej innan det blir några fler :D..
Måste först bara säga att jag ångrade mitt inlägg hela dagen igår för det lät inte så som jag menade, jag ordlade mig så konstigt :p men skönt om du förstod vad jag menade iaf:D
Vad bra att du känner så!!! Trots att min första var igångsättning och en väldigt bra sådan så kände jag ändå lite trauma efteråt, att gå från att aldrig ha fött till föda liksom, plötsligt fick man vara med om det! Men andra gången, trots att det gjorde ondare (låter skrämmande men nejdå, var bara så att min första endast gjorde ont innan utdrivningsskedet, noll smärta under krystningen), kändes inte alls traumatisk, kände mig ju mer van nu liksom, den där smärtan kommer men sen så går den och allt är över - Ser redan fram emot nästa gång med spänning :D tyvärr, för det är ju långt dit:p