becka1989 skrev 2016-03-30 19:08:27 följande:
Dom är inte regelbundna men kommer mellan 2-10min.
Nu har det varit lugnt i 1timme däremot har jag mensvärk som hållt i sig sen senaste vilket absolut inte är skönt, har provat med att ta en alvedon som dom sa att jag skulle prova med när jag ringde fl.
Sen skulle jag ringa in igen om det fortsätter med förvärkar, lillen är hel galen sprattlar och har sig mer än normalt oxå ont i ryggslutet har jag med.
Dom på fl tyckte jag skulle avvakta och försöka få i mig något att äta och sova så mycket jag kan, förvärkarna kan avta och sen komma tillbaka under kvällen/natten om vi har tur :)
Nu hoppas jag på att det fortsätter och ökar så vi får ut våran lille.
Kan ju vara på gång
håller tummarna att det är det så ni snart får träffa er bebis.
Topcom skrev 2016-03-30 19:11:25 följande:
Det låter lovande! Jag håller tummarna, håll oss uppdaterade! Själv känns det som hon lika gärna kan stanna inne för alltid, har inte en enda känning alls! 8 dagar kvar, så nära men ändå så långt bort :(
Samma här, känner ingenting förutom vanliga sammandragningar som jag känt i flera veckor.
Denna väntan är ju ingen kul när man orkar knappt göra något, känner mig matt, hängig och lite borta. Tv, film, Facebook, Instagram, familjeliv, korsord är mina sysslor just nu. Mina andra två barn är stora(6 & 12 år) så de aktiverar sig själva, vilket är skönt just nu när man orkar inget. Men imorgon ska jag fixa mina naglar
Haft jobbig huvudvärk tre dagar nu... Inte jätteont men känns av. Bm först på måndag.
5 dagar kvar till BF. Hoppas bebis kommer senast i helgen.