Riktigragger skrev 2015-07-01 22:09:07 följande:
Hej!
Finns det någon här som blivit sjukskriven pga foglossning? Hur dåliga var ni? I vilken utsträckning blev ni hemma? Vad sas det hos läkaren?
Ska till min läkare på fredag men är rädd för att inte.bli sjukskriven.. Jobbar inom vården med tunga lyft och mycket spring som ger mig intensiv smärta och leder till sömnsvårigheter. Har nu äveb fått ta fram kryckorna för bara när jag nu hämtat posten låser sig höften..
Jag är iv 31. Jag gick hem för det, såhär en vecka innan min grav-ledighet börjar. Jag hade väldigt ont, jobbar i hemtjänsten och efter lunchtid på jobbet hade jag hunnit fått så ont så jag knappt kunde gå korta sträckor mellan bil-port. Jag fick dock problem redan från v7 så jag behöver bara säga till min läkare så blir jag sjukskriven. Men det behövdes ju inte nu med bara en vecka kvar att jobba.. Jag är dålig, haltar, ischias i kläm, svårt att resa mig från sittande samt att bebis nu ligger med huvud neråt o trycker så det gör ont inne, ovanför blygdbenet typ, eller i själva bäckenbotten..