Ja, alltså jag har ju jobbat i 4 veckor med detta och till slut så sa kroppen ifrån och jag grinade hos min BM som gjorde att jag fick träffa min sjukgymnast. Där skulle vi göra olika övningar men redan där sa hon stopp till många för att hon såg att det gjorde för ont för mig och hon ville inte att jag skulle göra något som gör ont..
Fick krav från henne till min avdelningschef och när jag pratade med chefen kring detta sa min chef att dessa krav inte går att genomföra och att hon sett hur jag kämpat mig igenom dessa veckor med smärta så sa hon själv att det jag behövde var en sjukskrivning.
Sjukskrev mig själv i en vecka och väntar nu då på vad läkaren säger. Andra och lättare arbetsuppgifter går inte att få fram inom vårdyrket och alla de uppgifter som jag anser är för tunga och jobbiga för mig och min kropp utgör typ 90% av mina arbetsuppgifter..
Åhh, känner bara för att klaga av mig och grina lite. Hela kroppen är slut, kanske också för att jag inte får sova om nätterna eller dagarna för det. Kan ligga och vila men det är inte ofta som jag somnar under dagen och tar igen det jag förlorat under natten pga smärtan/värken.