• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Anonym (Hejhej)

Åh!! Testat än:))?

Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-02 22:02:12 följande:

Visst det känns som en evighet till bim, även fast jag har min i morgon:)

• Interiorista

Ååh, äl+12, bim -2. Jag har inga symtom förutom molvärk ibland. Detta är ett känsligt test, men ingenting. Nu börjar jag tappa hoppet :(

• Anonym (otålig)
    Interiorista skrev 2015-08-03 07:54:49 följande:

Ååh, äl+12, bim -2. Jag har inga symtom förutom molvärk ibland. Detta är ett känsligt test, men ingenting. Nu börjar jag tappa hoppet :(

Nej du! Ge inte upp hoppet! Jag är på BIM idag,testade igår, ingenting..men ingen mens inatt heller som den brukar, håll i håll ut!
  • misslina

Glad blinkande gubbe idag, hade en sådan hubbe igår också ;)

Myste idag, så nu kör vi mycket mys den närmsta veckan

Har dock så ont i ryggen ATt jag måste äta typ Ipren och voltaren och det vet jag sätter ner fertiliteten men men... Vi får hoppas att det tag sig ändå

• vår sommar
    Interiorista skrev 2015-08-03 07:54:49 följande:

Testade också med känsligt test i lördags på äl +12. Negativt och inväntar mens idag.
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    Anonym (Hejhej) skrev 2015-08-03 07:16:42 följande:

Åh!! Testat än:))?

Mensen har ännu inte dykt upp får se under dagen om den kommer ska nog gå och köpa ett test idag :)

Jag har testat 2 gånger innan första visade nåt svagt Och den andra negativ så får helt enkelt se :)

Har du testat ?
  • Meli09

Hej! Hoppar gärna in här. Har BIM den 16/8 och har nu i helgen testat mig med ÄL-stickor. I fredags var det negativt. I lördags morse såg man på stickan att det var på gång då färgen var nästan som teststrecket. På lördagkvällen var det ytterligare lite starkare och sen på söndag morgon var det positivt. Tog även ett test på söndagskvällen men då började strecket blekna. Men för att komma till saken så testade jag mig även samtidigt med clearblue digital-ägglossningstest och den har vid alla dessa tillfällen visat negativt?!?! Vad tusan beror detta på? Har jag haft någon ägglossning eller inte? Eller varför blev det så? Kan tillägga att jag testat mig med både det digitala testet och den vanliga stickan nu idag på morgonen och då var båda negativa.

• FamMorrhår

Står som ett frågetecken... Spottings 3 dagar innan å sen trodde jag mensen kom på dag 25ca men nja... Utsäkta.. Blodiga flytningar å klarrött vattningt blod i ett dygn? Nu typ slut... Har ju krävt binda så klart de är lite blod men inte alls mkt- hade säkert klarat mig på en (men man byter ju..) Molvärk i ryggen å de har jag ju haft ett tag innan å. Tog test idag på dag 27 men negativt... Varför kan de inte blöda ordentligt som de brukar så man kan köra sen?

Om de inte blöder mer tror jag nästan jag ska ringa å fråga varför den gör så här...

• Anonym (Alice)
    hondendärtjejen skrev 2015-08-03 08:49:53 följande:

God morgon! Idag är jag på BIM-6 och mår illa och har molvärk! Är det ens möjligt att känna så tidigt?

Som jag förstått det så kan man det, finns till och med de som plussat på BIM -6, men jag tror det är ganska svårt att skilja på pms och gravsymptom mellan äl och bim.
Svar på tråden Vi med BIM i augusti