• Malin 845

Vi med BIM i augusti

Dagens sticka! Kanske inbillar mig men ser lite starkare ut idag :)

• Malin 845

Då mina äl tester inte är positiva än, ska jag ta varje dag eller varannan? Kan ju stegra fort, men kan samtidigt ta tid eller inte ske alls :/. Kan bli att äl hoppar över och bli den 5/9 då nästa äl är beräknad istället? :/

• Malin 845
    Malin 845 skrev 2015-08-17 20:10:58 följande:

Då mina äl tester inte är positiva än, ska jag ta varje dag eller varannan? Kan ju stegra fort, men kan samtidigt ta tid eller inte ske alls :/. Kan bli att äl hoppar över och bli den 5/9 då nästa äl är beräknad istället? :/ phpJVlEqV22202.jpg

Nu börjar jag ärligt talat bli trött på att aldrig få något svar i tråden :(. Ställer frågor och ingen svarar.. :(
    Dagens sticka idag, känns kört då de blir svagare istället för starkare..
  • Malin 845
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-08-18 10:07:58 följande:
    Kanske har du ingen äl denna månad? De kan faktiskt vara så
    Nej jag har funderat på detta med, men då borde inte strecken vara så starka? Även fast det är en bit tills positivt.. Tidigare har det inte blivit något streck alls. Kan vara som förra månaden att jag "hoppar över" en cykel. Då borde ju äl vara nästa månad :P ibland hatar man sin kropp..
  • Malin 845
    HCS skrev 2015-08-18 10:34:30 följande:
    Jag skulle tro att du hade toppen mellan 14-15 aug. Känner du av ägglossningen? Själv fick jag inte heller fullt utslag med tl äl stickor nu denna månad men fick rejält ont i magen som jag brukar några timmar efter det starkaste jag fick nu som är ungefär som ditt starkaste. 

Det är ju ganska långt hopp mellan kl 22 den 14e och kl 15 den 15e toppen kan ju varit där emellan.
    Ja det är möjligt, tempen har inte blivit så hög men har haft äggviteflytningar sen den 13/8. Men konstigt att inte äl testerna är starkare då. Ja runt när äl skulle varit enligt NC så hade jag molnande värk. Och även förra veckan så kände jag stickande molnande värk :). Ja det kan ju ha varit det, inte så lätt att ta äl tester på jobbet :P så blir inte vid samma tid..

Men jag har haft rikligt med flytningar innan och under helgen så kan ha varit att äl var 14-15/8 då :) men hur vet jag det då? Har bara myst en gång runt det datumet :/
  • Malin 845
    Sajocawa skrev 2015-08-18 11:31:09 följande:
    Min äl kom 2 veckor senare än tänkt den här månaden, men enligt min temp och tester verkade det som att äl va påväg då jag först trodde men att ägget aldrig lossnade så att säga. 2 veckor senare gjorde kroppen ett nytt försök och då fick jag ägglossning. Kan du lägga upp din kurva?
    Jag slänger upp min också så kan du jämföra.. Då ser man en början på "äl-ökning" i temp då jag egentligen skulle ha äl men sen gick den bara ner igen och fortsatte som vanligt innan den riktiga ägglossningen kom. phpIc0SKg34113.jpg
    Ja men enligt NC har inte äl varit.. Men tempen hoppar lite som den vill.. Här nedan är min kurva! :) din verkar mer känna av äl än min, kanske inte har äl alls.
  • Malin 845
    HCS skrev 2015-08-18 13:07:51 följande:
    Bara vänta och se antar jag. Håller tummarna! smile1.gif Hade själv ägglossning den 15e och bim den 22a..
    Ja hoppas på ägget! :D tack så mycket, lycka till hoppas på ett fint plus när du kommer närmare bim :)
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-08-19 10:13:13 följande:
    Hur ligger tempen då? Är den fortfarande låg lär äl inte varit än. Du såg ju alla mina tester från när jag letade äl den här cykeln. Först blev de starkare i hur många dagar som helst, sen svagare i några dagar, för att sen pang bom stegras rejält och bli positivt på två dagar. Fortsätt tempa och testa, så skall du se att den dyker upp så småningom. smile1.gif
    Tempen är låg fortfarande, ca 36,3. Inga flytningar alls längre heller som jag hade innan helgen. Ja får bli att göra det, men är tröttsamt och inte veta :/.
Svar på tråden Vi med BIM i augusti