• Fian88

Vi med BIM i augusti

Ingen mens än. Borde tagit med mig fler billiga stickor, har ett digitalt kvar med mig men vill inte få Inte Gravid en gång till på det här försöket. Håll tummarna att min mens inte kommer, tar ett nytt digitalt när jag passerat dag 30 ( så lång har inte cykeln varit på ett år men längre än så har den aldrig varit).

• Fian88

Fortfarande ingen mens och inget plus! Dag 27 idag, längesen min cykel var så pass lång. Känner mig menssvullen i kroppen och har samma värk jag brukar ha innan/vid mens. Tänker vänta in blödningen nu, vill inte slösa fler dyra test (köpte ett två pack cb plus igår).

• Fian88
    Natt91 skrev 2015-08-08 10:13:08 följande:

Jag tog ett test imorse BIM -3, det är ett testa tidigt från lloyds apotek. Kan ni se något? Tog ett testa tidigt från graviditetskollen. Kan inte se något alls på det testet. Ska jag ta det som ett positivt eller inte? Blir helt förvirrad och glad på samma gång.. phpflqawS89906.jpg

Ser absolut! Vågar nog säga grattis
  • Fian88

Mycket rikligare mens än vanligt! Behöver byta tampong (rosa ob) efter ca tre timmar, känns väldigt bra eftersom min mens varit så sjukt sparsam sen i höstas. Kanske kroppen börjar rätta till sig äntligen? 27 dagars cykel och hyfsat riklig mens, tummen upp på det . Förra gången blev jag gravid på andra äl efter pillerstopp, ska bli spännande att se om det blir samma denna gång!

• Fian88
    m2b skrev 2015-08-10 10:37:47 följande:

Säkert stått tidigare i tråden men vad kostar gravtestet från Lloyds. Funderar på köpa ett i veckan. Men ligger lite off placerat för mig geografiskt så vet inte.

Bara äl+7 med. Nu börjar tiden snigla ordentligt

Två-pack kostar 129 har jag för mig!
  • Fian88
    emzerus skrev 2015-08-11 16:23:39 följande:

Jag har tyvärr fått missfall igen (tredje missfallet nu) så nu väntar vi att utredning drar igång 28 augusti.

Grattis till er alla som plussat o stort lycka till till er andra! Hjärta

Usch! Beklagar . Hoppas utredningen går bra och att ni får hjälp så nästa lilla pyre vill stanna! Lycka till!
  • Fian88
    Regnbågsfärg skrev 2015-08-12 06:11:17 följande:

Jag hoppas att detta är vad jag tror! Tillochmed frun ser det nu!
    Bim 15/8 (kan någon ändra till 2:a barnet? Första jag är gravid med dock)

Titta här phpcIEpuB29663.jpg

Grattis
  • Fian88
    Mjön skrev 2015-08-12 22:02:00 följande:

Plussade nu ikväll på bim. :)

Grattis
  • Fian88
    Solstrålen1988 skrev 2015-08-14 15:52:57 följande:

Jag kunde inte hålla mig till på fredag. Va sugen på att ta ett glas vin ikväll, men får nog ändra på den tanken phpslXh9Q19998.jpg

Grattis!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti