• Fian88

Vi med BIM i augusti

miillaw skrev 2015-07-29 20:14:30 följande:

Vågar man ta ett graviditetstest på bim-4 (imorn)? Eller ska man orka vänta.. Hatar ovissheten men samtidigt är jag orolig och nyfiken på samma sätt ifall det tagit sig eller ej..

Vad tror ni?...

När hade du äl? Bättre att räkna från äl egentligen eftersom lutealfasen är olika hos alla . Man brukar väl rekommendera att testa på tidigast äl+11-12.
  • Fian88
    Symetrical skrev 2015-07-30 05:26:34 följande:

Jag kan varmt rekommendera Lloyd för alla era otåliga själar där ute! smile2.gifphp1p0bgI25144.jpg

Jättegrattis!!
  • Fian88
    miillaw skrev 2015-07-30 06:27:51 följande:
    Hihi, jag tog nyss ett test. Det blev positivt <3 körde med cb så stod 1-2 veckor gravid. :D mina tankar bara snurrar runt nu. :) och i min iver smsade jag precis en bild till min syster på resultatet, glad överraskning när hon vaknar <3
    Grattis!
  • Fian88

Molvärk och annorlunda känsla över livmodern. Jagade sonen på skoj innan och det gjorde ont i brösten när jag sprang. Testade negativt idag på äl+8 men det är ju inget konstigt med det, mer ovanligt än vanligt att plussa så tidigt. Hoppas hoppas att det är vår tur nu!!

• Fian88
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-07-31 09:02:14 följande:
    När jag blev gravid förra gången upptäckte jag också det genom att jag fick ont i brösten när jag joggade lite på jobbet ;)
    Då låter det lovande i alla fall
  • Fian88
    Pluttan skrev 2015-07-31 08:10:53 följande:
    Här kom mensen med dunder och brak i natt :( Tusan vad ledsen man är nu. Dess
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
    Så tråkigt!
  • Fian88
    emzerus skrev 2015-07-31 11:22:51 följande:

Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!! Hjärta

Grattis!
  • Fian88

Glömde skriva att jag även är illamående till och från! Kan bli det kring äl men har aldrig haft det som ett pms-symptom. Fan, nu börjar man ju verkligen hoppas..

• Fian88
    Elyssa81 skrev 2015-08-01 12:10:27 följande:

Är det här ett spökstreck? Det är det va? php4FqVqY65777.jpg

Tycker ändå det ser rosa ut! Dock har jag fått många spök på dom stickorna. Men inte så starkt som på ditt! Hoppas hoppas . Hade jag vatt du hade jag testat med en annan sort imorgon eller i övermorgon.
  • Fian88
    Elyssa81 skrev 2015-08-01 22:02:11 följande:
    Är gravidkollen kända för spökstreck alltså? Vad värdelöst! smile4.gif Jag trodde inte att de kunde visa så stora och tydliga spökstreck, men har en dålig känsla för detta. Ska bli spännande att se imorgon på nytt test smile1.gif .

Tack för all hjälp!
    Som sagt så har mina spök aldrig varit så starka!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti