Vi med BIM i augusti
Vågar man ta ett graviditetstest på bim-4 (imorn)? Eller ska man orka vänta.. Hatar ovissheten men samtidigt är jag orolig och nyfiken på samma sätt ifall det tagit sig eller ej..
Vad tror ni?...
Vågar man ta ett graviditetstest på bim-4 (imorn)? Eller ska man orka vänta.. Hatar ovissheten men samtidigt är jag orolig och nyfiken på samma sätt ifall det tagit sig eller ej..
Vad tror ni?...
Jag kan varmt rekommendera Lloyd för alla era otåliga själar där ute!
Molvärk och annorlunda känsla över livmodern. Jagade sonen på skoj innan och det gjorde ont i brösten när jag sprang. Testade negativt idag på äl+8 men det är ju inget konstigt med det, mer ovanligt än vanligt att plussa så tidigt. Hoppas hoppas att det är vår tur nu!!
Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!!
Glömde skriva att jag även är illamående till och från! Kan bli det kring äl men har aldrig haft det som ett pms-symptom. Fan, nu börjar man ju verkligen hoppas..
Är det här ett spökstreck? Det är det va?