• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Sessie
    LillaEochP skrev 2015-09-01 16:06:32 följande:
    Det är vad jag har hört och som det verkar på många här inne som testar "för tidigt" med digitala, att det blir positivt några dagar senare! 
    Är ingen expert på ÄL-tester, körde bara med vanliga stickor för första gången denna månaden! 

Håller tummarna för dig!F
    Fast ändå står det ju att man ska kunna testa 4 dagar innan beräknad mens vilket isåfall är konstigt om dem inte är så känsliga. Jag får helt enkelt avvakta o se . Men det börjar bili både tråkigt och frustrerande..
  • Flerattälska
    Sessie skrev 2015-09-01 19:34:38 följande:

Fast ändå står det ju att man ska kunna testa 4 dagar innan beräknad mens vilket isåfall är konstigt om dem inte är så känsliga. Jag får helt enkelt avvakta o se . Men det börjar bili både tråkigt och frustrerande..

Fast om jag kommer ihåg rätt står det att det är typ 65% av alla gravida som får positivt utslag så tidigt som fyra dagar innan. Procenten ökar för var dag Men 35% får falskt negativt av att testa så tidigt.. :)
  • Sessie
    Kvinna84a skrev 2015-09-01 17:25:15 följande:
    Hej! Är i liknande sits som dig. "Inte gravid" men ingen mens. När hade du bim? Vi kan ju hoppas att vi är låg hormonare eller vad dom nu säger :)

Jag hade bim i fredags. Du då?
    Ja det får vi hoppas =)

Jag ska ialf ringa bm idag och ställa lite frågor. Jag har ju ändå haft både mens o äl efter uttaget av spiralen så det borde inte vara pga den men kanske de kan hjälpa mig att bli lite klokare

• Kvinna84a
    Sessie skrev 2015-09-02 05:45:58 följande:

Jag hade bim i fredags. Du då?

Ja det får vi hoppas =)

Jag ska ialf ringa bm idag och ställa lite frågor. Jag har ju ändå haft både mens o äl efter uttaget av spiralen så det borde inte vara pga den men kanske de kan hjälpa mig att bli lite klokare

Idag är jag en vecka över BIM så mina chanser är små men mensen är inte här så :)

Jag ska till Gyn nästa vecka och göra vul om inget hänt innan dess. Min Gyn trodde det berodde på stress om jag inte är gravid. Har haft regelbunden Äl och mens i 8 månader, direkt efter piller stop.

Hoppas du får några kloka svar :)
  • Fian88
    happylife skrev 2015-09-02 18:15:27 följande:

Min grav slutade tyvärr med tre besök på gynakuten och ett missfall i vecka 6 :(

Så tråkigt!
  • Fian88
    happylife skrev 2015-09-02 18:15:27 följande:

Min grav slutade tyvärr med tre besök på gynakuten och ett missfall i vecka 6 :(

Så tråkigt!
  • Flerattälska
    happylife skrev 2015-09-02 18:15:56 följande:

Nej så tråkigt :( Hoppas verkligen att det var sista gången och att ni snart får en liten.

Många kramar
  • happylife
    Flerattälska skrev 2015-09-02 18:31:37 följande:

Nej så tråkigt :( Hoppas verkligen att det var sista gången och att ni snart får en liten.

Många kramar

Tack <3
Svar på tråden Vi med BIM i augusti