Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Fast ändå står det ju att man ska kunna testa 4 dagar innan beräknad mens vilket isåfall är konstigt om dem inte är så känsliga. Jag får helt enkelt avvakta o se . Men det börjar bili både tråkigt och frustrerande..
Jag hade bim i fredags. Du då?
Ja det får vi hoppas =)
Jag ska ialf ringa bm idag och ställa lite frågor. Jag har ju ändå haft både mens o äl efter uttaget av spiralen så det borde inte vara pga den men kanske de kan hjälpa mig att bli lite klokare
Jag hade bim i fredags. Du då?
Ja det får vi hoppas =)
Jag ska ialf ringa bm idag och ställa lite frågor. Jag har ju ändå haft både mens o äl efter uttaget av spiralen så det borde inte vara pga den men kanske de kan hjälpa mig att bli lite klokare
Min grav slutade tyvärr med tre besök på gynakuten och ett missfall i vecka 6 :(
Min grav slutade tyvärr med tre besök på gynakuten och ett missfall i vecka 6 :(
Nej så tråkigt :( Hoppas verkligen att det var sista gången och att ni snart får en liten.
Många kramar