• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Kvinna84a

Hej hej

Skickar också grattis och styrkekramar.

Jag är på BIM +1 och har haft mensvärk till och från i tre dagar nu men ingen mens. Känns som den ska komma hela tiden men jag hoppas så att den inte gör det. Heja heja! :) Man vågar inte hoppas för mycket, för då blir jag bara mer besviken. Startar med ivf om jag får mensen nu.

• Tiger grr
    Pluttan skrev 2015-08-26 20:17:14 följande:

Har börjat blöda sparsamt med typ lite inslag av flytningar sen i eftermiddags :( Antar väl att det är mensen som ska komma :( Usch!!! Vill inte. Hoppas då på 5:e försöket.

Till er andra som också fått mensen vill jag ge stor styrkekram. September ska bli vår månad.

Tiger grr och Fian88 lycka till!

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
    Tack! :D
    Ska ta ett nytt test imorn tänkte jag, spännande. :)
  • Fian88
    babytjejen skrev 2015-08-26 21:58:50 följande:
    Blir två veckor sedan på söndag..har alltid två veckor mellan äl o bim...
    Så då var du bara på äl+10 igår. Få som plussar så tidigt! Läs i instruktionerna så ser du, tror det är ca 40-50% rättvisande fyra dagar innan bim bara. Egentligen ska man helst vänta till äl+12 i alla fall eftersom det normalt sett tar ägget ca 5-10 dagar att fästa, sen ska hormonnivåerna bli tillräckligt höga för att kunna mätas.
  • FamMorrhår

[quote=75683910][quote-nick]Pluttan skrev 2015-08-26 20:17:14 följande:[/quote-nick]Har börjat blöda sparsamt med typ lite inslag av flytningar sen i eftermiddags :( Antar väl att det är mensen som ska komma :( Usch!!! Vill inte. Hoppas då på 5:e försöket.

Till er andra som också fått mensen vill jag ge stor styrkekram. September ska bli vår månad.

[/

Hur gick de? Var de starten eller är se bågot annat som luras?

• babytjejen
    Fian88 skrev 2015-08-27 06:30:36 följande:

Så då var du bara på äl+10 igår. Få som plussar så tidigt! Läs i instruktionerna så ser du, tror det är ca 40-50% rättvisande fyra dagar innan bim bara. Egentligen ska man helst vänta till äl+12 i alla fall eftersom det normalt sett tar ägget ca 5-10 dagar att fästa, sen ska hormonnivåerna bli tillräckligt höga för att kunna mätas.

Tack, då finns det lite hopp kvar...en känsla säger mig att jag är gravid men huvudet säger att jag inte är gravid..får se vilken som har rätt sedan. Vet bara att jag kommer bli lite extra besviken om/när mensen kommer...
  • FamMorrhår

Jag skulle inte testa idag men sen tänkte jag äsch jag gör de... Dag 27! Först lilla stickan sen vågade jag mig på digitala.. Shit. Säkert för att jag gav upp å slappna av! ?????? planerar å göra ett paket till sambon med testet- undra om jag kan vänta till 17.30 när han kommer hem...

• Kvinna84a
    FamMorrhår skrev 2015-08-27 10:27:24 följande:

Jag skulle inte testa idag men sen tänkte jag äsch jag gör de... Dag 27! Först lilla stickan sen vågade jag mig på digitala.. Shit. Säkert för att jag gav upp å slappna av! ?????? planerar å göra ett paket till sambon med testet- undra om jag kan vänta till 17.30 när han kommer hem...

Å stort grattis.. Kul att berätta för sambon! :)
  • Pluttan
    FamMorrhår skrev 2015-08-27 10:27:24 följande:

Men åh vad roligt!! Fällde faktiskt en tår för din skull :) Stort grattis!
  • Pluttan
    FamMorrhår skrev 2015-08-27 07:31:54 följande:

[quote=75683910][quote-nick]Pluttan skrev 2015-08-26 20:17:14 följande:[/quote-nick]Har börjat blöda sparsamt med typ lite inslag av flytningar sen i eftermiddags :( Antar väl att det är mensen som ska komma :( Usch!!! Vill inte. Hoppas då på 5:e försöket.

[/

Hur gick de? Var de starten eller är se bågot annat som luras?

Vad söt du är som frågar. Men tyvärr var det mensen. Kan säga att den drog igång i natt. Inte roligt så klart när vi prickade in äl så bra :( Så nu började jag knapra rr för andra gången. Hoppas nu att det vill ta sig nästa månad.
  • FamMorrhår
    Pluttan skrev 2015-08-27 11:10:06 följande:

Men åh vad roligt!! Fällde faktiskt en tår för din skull :) Stort grattis!

Men huuur gulligt är de då?! <3 tänk vad fina människor de finns!!

Känns mycket overkligt! Tänk att min lilla familj ska bli 4 st... Helt sjukt!!!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti