Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
BIM +6 idag och mensen lyser med sin frånvaro. Brukar ha regelbunden mens så där här är så konstigt. Gjorde gravtest på BIM +2 och BIM +5 men båda var negativa. Blir knäpp snart!
BIM imorn, inga symptom på varken mens eller graviditet så lite spännande är det ju. Tänkte kanske vänta med att testa till fredag. Mensen brukar ju komma på BIM eller + - nån dag. Hoppas det är vår tur denna månad.
Grattis till er som plussat förresten :)
Tror min mens kommer igång under natten har haft känningar hela dagen. Då vet jag att kroppen funkar efter spiral uttaget iaf. Hoppar väl in i sep gruppen. Lycka till ni andra
Ni som tempar, när sjunker tempen pm man inte är gravid, hur tidigt innan bim sjunker den...o håller den i sig om man är gravid el stiger den?
Hallå hallå!
Inte varit så aktiv sista veckan. Vi gifte oss i lördags så har haft lite annat att pyssla med :)
Testade neg i torsdags, på BIM +2, började därför äta primolut nor för att slippa mensen på bröllopet. Tig sista tabletten i lördags morse, vilket innebär att mensen måste komma senast imorgon. Har dock fortfarande kvar samma symtom som innan, molvärk och illamående, tycker även det sticker lite i brösten då och då. Med dottern plussade jag i V8 (hon var inte planerad) så jag är osäker på när jag egentligen började känna symtom då. Har beställt fler tester så kommer inte mensen imorgon så får jag väl testa igen :)
Som sagt testade jag svagt positivt redan i förgår... Ville inte riktigt tro på det för det var sååå svagt, men strecket var lite starkare på testet jag tog igår... Kändes ändå fel att lita på det svaga strecket trots att jag vet att ett plus är ett plus oavsett om det är svagt eller starkt, så idag gjorde ett digitalt test. Och jag kan inte fatta att det är sant, jag trodde inte att vi skulle lyckas på första försöket! Jag är så lycklig! Jag ska bli tvåbarnsmamma! <3
Nu närmar det sig bim! Äntligen! I dag vaknade jag tidigt som vanligt å jävligt kissnödig ! Men sen kom det bara några droppar. Strax efter ett jävla illamående !
Kaffet smakar inte alls gott! Hoppas!
Som sagt testade jag svagt positivt redan i förgår... Ville inte riktigt tro på det för det var sååå svagt, men strecket var lite starkare på testet jag tog igår... Kändes ändå fel att lita på det svaga strecket trots att jag vet att ett plus är ett plus oavsett om det är svagt eller starkt, så idag gjorde ett digitalt test. Och jag kan inte fatta att det är sant, jag trodde inte att vi skulle lyckas på första försöket! Jag är så lycklig! Jag ska bli tvåbarnsmamma! <3