• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Fian88
    mammaA93 skrev 2015-08-22 17:39:52 följande:

Alltså visst stt jag brukar svullna lite dagarna innan mens men vad i hela h-vete hände här? Haha! phpSsXp4B99565.jpg

Hahaha, så sjukt hur svullen man kan bli!:-P
    Kring äl denna gången såg jag också gravid ut, fick ha lösa tröjor på mig för att dölja kulan (ville inte riskera frågor).
    Och tror inte det är kört, simmarna kan ju överleva ganska länge där inne
  • Pluttan
    mammaA93 skrev 2015-08-22 18:31:54 följande:

Tror ni att det är helkört den här månaden för oss? Sex på alla dagar med hjärta, äl på dagen med blomma..

Tror absolut inte det är kört. Dels lever ju spermierna några dygn i kvinnan och dels så lever ägget lite efter själva ägglossingen. Håller tummarna .
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Sessie
    mammaA93 skrev 2015-08-22 18:31:54 följande:

Tror ni att det är helkört den här månaden för oss? Sex på alla dagar med hjärta, äl på dagen med blomma..

Vad använder du dig av för app?
  • LizaMaria

Snart, snart, snart vill jag grav-testa!

Jag bör vara på äl+7 idag, så jag hade så gärna velat ta ett tidigt test imorgon. Vi får se, imorgon eller på tisdag blir det nog.

• misslina
    Sessie skrev 2015-08-23 07:32:18 följande:
    Vad använder du dig av för app?
    P-tracker heter den!
  • misslina

Ett till negtest igen. Tror jag är på bim idag. Stämmer med min lutealfas som är 15 dagar och det var den förra månaden också.
    Kan den fasen variera?
    Hatar när mensen har varit hoppig.
    Nu kommer jag inte ta nåt mer test just nu. Blir att invänta mensen helt enkelt...
    Har mensen inte kommit innan torsdag nösta vecka då får jag ta ett test till.

Så frustrerande när vi träffade in äl så bra.....

• LillaEochP

Godmorgooon!!

Bim imorgon! Dagens test från graviditetskollen var bara ett svagt streck men eftersom det känns liiite lite starkare än gårdagen så tog jag även ett från Lloyds som var rätt tydligt! Vad säger ni???

Sen en grej till! Tror ni clearblue digital hade gett utslag nu? Vill ju inte slösa ett men hade varit kul att väcka sambon med om det är sant!

• waan
    LillaEochP skrev 2015-08-23 08:45:20 följande:

Här kommer bilden med... Haha

Grattis! :) Om det skulle ge utslag på det digitala vet jag inte, men imorgon borde det göra det.
  • Sajocawa
    LillaEochP skrev 2015-08-23 08:40:44 följande:

Godmorgooon!!

Bim imorgon! Dagens test från graviditetskollen var bara ett svagt streck men eftersom det känns liiite lite starkare än gårdagen så tog jag även ett från Lloyds som var rätt tydligt! Vad säger ni???

Sen en grej till! Tror ni clearblue digital hade gett utslag nu? Vill ju inte slösa ett men hade varit kul att väcka sambon med om det är sant!

Jag tror du kan ta clearblue, den ska väl gå att ta från 4 dagar innan bim? :D Grattis till bebis!! Skrattande
Svar på tråden Vi med BIM i augusti