Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Alltså visst stt jag brukar svullna lite dagarna innan mens men vad i hela h-vete hände här? Haha!
Tror ni att det är helkört den här månaden för oss? Sex på alla dagar med hjärta, äl på dagen med blomma..
Tror ni att det är helkört den här månaden för oss? Sex på alla dagar med hjärta, äl på dagen med blomma..
Snart, snart, snart vill jag grav-testa!
Jag bör vara på äl+7 idag, så jag hade så gärna velat ta ett tidigt test imorgon. Vi får se, imorgon eller på tisdag blir det nog.
Ett till negtest igen. Tror jag är på bim idag. Stämmer med min lutealfas som är 15 dagar och det var den förra månaden också.
Kan den fasen variera?
Hatar när mensen har varit hoppig.
Nu kommer jag inte ta nåt mer test just nu. Blir att invänta mensen helt enkelt...
Har mensen inte kommit innan torsdag nösta vecka då får jag ta ett test till.
Så frustrerande när vi träffade in äl så bra.....
Godmorgooon!!
Bim imorgon! Dagens test från graviditetskollen var bara ett svagt streck men eftersom det känns liiite lite starkare än gårdagen så tog jag även ett från Lloyds som var rätt tydligt! Vad säger ni???
Sen en grej till! Tror ni clearblue digital hade gett utslag nu? Vill ju inte slösa ett men hade varit kul att väcka sambon med om det är sant!
Här kommer bilden med... Haha
Godmorgooon!!
Bim imorgon! Dagens test från graviditetskollen var bara ett svagt streck men eftersom det känns liiite lite starkare än gårdagen så tog jag även ett från Lloyds som var rätt tydligt! Vad säger ni???
Sen en grej till! Tror ni clearblue digital hade gett utslag nu? Vill ju inte slösa ett men hade varit kul att väcka sambon med om det är sant!