• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • happylife
    Flerattälska skrev 2015-08-27 22:03:59 följande:

Men just det ja. Grattis till giftermålet :) Hoppas ni fick en fin dag och semester :)

Tror verkligen att din blödning inte var kopplat till mf. Känns otroligt att få en stegring två veckor efter och veckorna stämmer ju också utifrån att vi hade bim typ samtidigt :)

Tack! Vi hade ett underbart bröllop :)

Jag tycker som du, hoppas de stämmer! <3
  • Fian88

Negativt test och känningar att mensen är på g. Men vad säger man, än har den ju inte kommit..

• happylife
    Fian88 skrev 2015-08-28 06:43:35 följande:

Negativt test och känningar att mensen är på g. Men vad säger man, än har den ju inte kommit..

Vad tråkigt! Men du vet, vissa plussar efter bim först... <3
  • Fian88
    happylife skrev 2015-08-28 07:10:24 följande:
    Vad tråkigt! Men du vet, vissa plussar efter bim först... <3
    Ja jag vet . Men efter över 1 års försök och samma känsla i kroppen som alltid så är man inte så hoppfull tyvärr! Inte så mycket det negativa testet som säger att det är kört utan just känslan i kroppen.
  • FamMorrhår
    happylife skrev 2015-08-27 20:02:46 följande:

Nää hörrni jag tror jag avlider!!! Jag fick precis 2-3 veckor efter att ha deppat för 1-2 veckor ett tag nu!! Herregud.....kan det stegra på detta sättet om man fick MF för två veckor sedan?! gaaaahh

Nää men inte borde de öka om de är missfall? Håller tummarna att det är en normal graviditet!! håller tummarna för Vul måndag!!!
  • Sessie

Mensen lyser fortfarande med sin frånvaro ... Symptom kvar.. Inga känningar att mens är på g..
    Hoppas ..!

• Kvinna84a
    Sessie skrev 2015-08-28 09:32:24 följande:

Mensen lyser fortfarande med sin frånvaro ... Symptom kvar.. Inga känningar att mens är på g..

Hoppas ..!

Har du testat än? :)
  • Kvinna84a

Någon som har eller känner någon som har testat negativt med clerablue digitalt och senare visat sig vara gravid? Försöker vara optimistisk ;)

• Fsake

Har bim ca 29-31.. Fick igår efter sex liten liten blödning.. Trodde mensen skulle komma men inte. Haft lite rosa/bruna flytningar senaste dagarna. Har inte testat än, tänkte testa på söndag om mensen inte kommit.

• Fian88
    Kvinna84a skrev 2015-08-28 10:39:47 följande:

Någon som har eller känner någon som har testat negativt med clerablue digitalt och senare visat sig vara gravid? Försöker vara optimistisk ;)

Dom är inte så känsliga så är du innan bim (eller på mindre än äl+14) så är det inte omöjligt!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti