Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i augusti

Symetrical skrev 2015-08-19 07:29:24 följande:
    Påminner väldigt mycket om min avhugga gravidgraf. Håller tummarna blå för dig, raring! smile1.gif
    Haha. Hoppiga, skulle det ju stå.
  • Symetrical
    waan skrev 2015-08-19 08:00:08 följande:

Jag har haft rejäl molvärk sedan äl +4 så jag tog ett test idag på äl +7 (så nyfiken). Och man kan ana ett streck, om än mycket mycket svagt. Får testa igen på fredag....eller om jag kan hålla mig till söndag! ;)

Ååååh! Langa bild!

/analysabstinens
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-08-19 09:54:59 följande:

Mycket svagare test idag, äl kanske har varit? phpIPVRMr35210.jpg

Hur ligger tempen då? Är den fortfarande låg lär äl inte varit än. Du såg ju alla mina tester från när jag letade äl den här cykeln. Först blev de starkare i hur många dagar som helst, sen svagare i några dagar, för att sen pang bom stegras rejält och bli positivt på två dagar. Fortsätt tempa och testa, så skall du se att den dyker upp så småningom.
  • Symetrical
    HCS skrev 2015-08-19 10:01:54 följande:
    Skulle tro det om du inte har äl symtom längre..?
    Jag hade äl-symptom och flytningar i typ tre v innan ägget äntligen släppte sargen, men sen vart jag ju gravid också, så vissa ägg är definitivt värda att vänta på!
  • Symetrical
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-08-19 10:37:07 följande:
    Åh hoppas !! Jag har ju tagit två test som visat svagt svagt svagt. Ska prova Imorn på bim-1 tror ja å se om de är starkare :) har molvärk å och i brösten, som när jag va gravid första gången så hopps nu också :) har två missfall i bagaget...
    Åh, så spännande! Håller tummarna för dig imorgon!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-08-19 16:36:53 följande:

Är starkare igen! Känns som att jag testar starkast på eftermiddagar :) phpSnrgyx85653.jpg

Kör bara eftermiddag/kväll då, raring!
  • Symetrical
    Kvinna84a skrev 2015-08-19 16:43:41 följande:

Vad tror ni om det här?

Äl ont dag 10-12

Vul dag 13 och Gyn säger att Äl har skett

Rosa flytningar dag 15-17

Liknande Äl sekret dag 18 (idag)

BIM 25/8

Kan Gyn haft fel så Äl sker nu eller kan Äl sekret och färgade flytningar bero på något annat?

Kan ev vara nidis och nu gravflytningar!

Keeping my fingers crossed!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-08-21 22:17:01 följande:

Var äl den 19/8 eller blir det starkare igen?

, supertestaren- symetrical vad tror du? :) och alla andra som är bra på att tyda sånt här :) känns som om det borde vara starkare :) phpWvap3e76945.jpg

Godmorgon du tappra äggsökare!

Ledsen att säga det, men jag tror inte äl varit, utan att det kommer bli starkare igen och då förhoppningsvis bli positivt fort! Äl-testet borde annars ha blivit i princip blankt nu.

Hur ligger tempen? Bästa att gå efter!
  • Symetrical
    Sessie skrev 2015-08-22 04:56:13 följande:

Jag har aldrig använt mig av en sån mojäng men man har ju en fertil period varje månad och då letar ju äl-test efter din LH-topp. Jag skulle lita på monitorn om jag vore som dig. Men även testerna såklart. Går jag efter min app tex så visar den ju 7 fertila dagar samt en då jag har ÄL. Å det är antar jag pga man ska ha sex några dagar innan, under och efter ägglossningen. Så jag hade tolkat som att du hade ÄL var på G när du fick positivt test första gången.

Sen tar det som sagt upp till 48 h innan ägget lossar. Jag vet inte hur en monitor fungerar men står det "hög fertilitet" eller nåt sånt när du får positivt ?

Tips från coachen:

Börja tempa! Absolut bästa och säkraste sättet att få nedsläpp bekräftat.
  • Symetrical
    LillaEochP skrev 2015-08-22 08:47:00 följande:

Okej, kan köpa att man inte såg på testet igår för det var så svagt att jag själv knappt såg i verkligheten. Men idag ÄR det starkare! Ser ett streck även om testet ligger en bit ifrån mig, inget överanalyserande alltså. BIM-2. Tror dock inte på något förrän det visas Gravid på clearblue men det sparar jag till måndag tidigast!

Två bilder i olika ljus. Vad säger ni experter??

phput218K25389.jpgphpn70c2R88442.jpg

Tycker att det översta är ganska tydligt!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti