Vi med BIM i augusti
Brukar du köra med äl-test, eller? För isf märker du ju det på dem.
BIM imorgon och jag tror mer och mer att det inte blir något denna gång heller. Inga ömma bröst som jag hade med förra graviditeten, det var mitt enda symptom så det har jag en del tillit till.
Ni som väntar syskon, eller fått mer än 1 barn, hade ni olika symptom vid dom olika graviditeterna?
//Deppig kärring som försöker greppa efter halmstrån ;)
GRATTIS till ännu fler som plussat! )
Jag behöver rådfråga er om en sak. Jag är på BIM-3 idag, runt den 16-17 augusti kan mensen dyka upp (om den kommer). Under denna månad har vi kört med äl-stickor, bara för att testa hur det är. Jag såg en klar stegring den 29/7 och 30/7 så jag räknar med att jag haft äl den 31/7 ungefär. Idag (vet inte ens varför jag gjorde det), tog jag ett äl-test och det visade starkt positivt. Teststrecket var klart starkare än kontrollstrecket (inte ens inför äl var det så starkt). Se själva på bild hur mina äl-tester sett ut under månaden, den från idag är längst ner. Men visst är det så att äl-test kan bli positivt precis innan mens? Är det någon här som haft det så? I o m att jag aldrig testat med äl-stickor, så vet jag inte riktigt hur min kropp beter sig (om det visar utslag innan mens alltså). Förutom lite molvärk, som jag brukar ha innan mens, har jag inga andra symptom alls. Så det kan lika gärna vara mensen som är på g.
Jag vill gärna (om jag har tålamod ) ta ett graviditetstest först på BIM om inte mensen kommit då.
Känns som att äl testerna inte blir starkare!
Kunde ändå inte hålla händerna i styr till imorgon (BIM) och se vad jag fick! )
Så nu vet jag i alla fall att "teori" om att positiv äl-test innan BIM kan även betyda graviditet, stämde i alla fall på mig! :D (fick ett jättepositivt test den 13/8)
Preliminärt BF-datum är den 21 april så jag ska leta upp ett "April bebis-2016" tråd och ansluta mig där.
Är överlycklig nu och kan knappt förstå att det är sant!!
Jag kan inte fatta!!!
Tack för allt stöd!
Hoppas ni andra får era plus snart!
Jag går vidare till en bfgrupp