Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i augusti

Malin 845 skrev 2015-08-03 18:11:03 följande:
    Ja det kanske är bäst. Har en sticka kvar nu, och de andra äl testerna skickades idag. Vet du om apotea levererar snabbt? :)
    Alltså jag hade ingen äl förra månaden. Och månaden innan så testade jag inte med stickor alls. Sparar nog testet tills o onsdag då. Vet dock inte om jag testat vid en bra tidpunkt. Jobbade inatt, och tog testet när jag vaknade, kanske var för tidigt på dagen? Skulle kanske väntat tills nu ikväll? :/ jobbar inatt igen så jag testar inte imorgon :)
    De brukar vara snabba! Skickades leveransen idag borde den dimpa ner i brevlådan redan imorgon eller senast på onsdag, så då borde du ju kunna "slösa" ditt sista test imorgon.
  • Symetrical
    Anonym (Hejhej) skrev 2015-08-03 18:28:34 följande:

[Vänta på dagarna innan bim menade jag hu såklart!

Är på äl+4 idag så jag får nog vänta lite till .

smile1.gif

quote=75595579][quote-nick]Symetrical skrev 2015-08-03 15:54:08 följande:[/quote-nick]Haha, men då är det ju knappast någon mening med ett sånt känsligt test!

Vad är du på för dag nu, äl +?

/Testhetsaren :-P

[/quote]Okej, fair enough!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-08-03 20:58:47 följande:
    Vad bra! :D men då är ju frågan om när jag ska ta den imorgon. Jobbar inatt. Sover tills ca 12.00. På kvällen eller eftermiddagen? Eller när jag vaknat? :)
    Är ju så olika det där! Jag får alltid starkast på morgonen, men de flesta verkar få på eftermiddag/kväll! Bara man kan hålla sig minst tre timmar så.
  • Symetrical
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-04 07:59:32 följande:
    Hahah min man mena samma smile1.gif å högst troligt är det sista gången vi upplever det här så jag får "go nuts" bäst ja vill smile1.gif
    Åh, vad spännande! Kan du inte lägga upp en bild??!?
  • Symetrical
    Suada86 skrev 2015-08-04 08:28:43 följande:

Tjejer, lite hjälp! Kan ej ladda upp bilder men såhär lyder frågan; ska egentligen ha äl nu idag men fick äl flytnigar dag 9 efter mensens första dag, (31/7) vilket var en slump at jag upptäckte och då tog äl test...kändes hel knepigt att det vart så denna månaden...

Då måste mitt bim datum ändras eller hur? Hur ska ja räkna? Blir inte klok...hoppas det blev ett ägg iaf...

Någon som har äl tätt inpå mensen??

Hade du äl kring 21/7 borde du ha bim nu i dagarna. När fick du positivt äl-test då?
  • Symetrical
    Cocolemon skrev 2015-08-04 13:10:12 följande:

3/4 dagar kvar till BIM och kämpar för att inte testa mig förren BIM +1 som jag tänkt från början...men nu när tiden har gått såååå långsamt är jag så frestad till att testa innan...

Hur tidigt har ni som fått positivt testat?

Jag fick positivt på äl +9 med lloyds testa tidigt som mäter från 10. Kunde även ana ett svagt streck på testlagrets sticka då, men det blev inte tydligare förrän på +11.

• Symetrical
    My102 skrev 2015-08-04 18:42:17 följande:

ÄL+9 (kanske 10 men fick glad gubbe söndagen den 26e) Tog ett clearblue test nu, negativt såklart! Varför kan jag inte hålla mig för? BIM beräknas på fredag senast söndag. Suuuuck

Men fick du glad gubbe på söndagen lär inte ägget släppt förrän på måndagen, vilket gör att du bara är på äl +8 idag. Dvs inte alla konstigt att det inte visade något!
  • Symetrical
    Solskenihjärtat skrev 2015-08-04 20:05:30 följande:

Jag är på äl+6 och bim-6, och fick nu en tempdipp från 37 ner till 36,6...

Innebär detta att det är kört för den här månaden??

Fick ju missfall förra månaden, så nu är jag riktigt besviken :(

Låter ruggigt likt en implantationsdipp i mina öron. Med andra ord bådar det gott!
  • Symetrical
    Solskenihjärtat skrev 2015-08-04 20:59:22 följande:
    Haha, gick från förtvivlan till hopp utan att helt förstå vad du menar! :D

Vad innebär en implantationsdipp? Bör tempen öka igen?

Inget jag hade förra omgången, men å andra sidan så gick ju den graviditeten inte vägen heller.
    Japp, isf bör den öka igen! Jag fick en implantationsdipp på äl +5 på 0,2 grader och efter det steg den igen successivt.

Vad låg den på idag då?
Svar på tråden Vi med BIM i augusti