Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i augusti

Anonym (otålig) skrev 2015-08-04 21:08:31 följande:
    Om ett par dagar, är du tokig??? smile2.gif
    Här togs det ett test 10 timmar senare igen smile1.gif men lika spökligt, mannen är fortfarande stensäker, jag vågar inte hoppas å lägger mina kort på ett digitalt imorgon...
    Här är den till vänster sen i morse och den i e.m till höger..
    Gillar otåligheten starkt och vågar mig faktiskt på ett grattis!
  • Symetrical
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-05 06:44:23 följande:
    Fast idag blev det inte gravid på digitala:-/
    Men det kunde jag sagt direkt att du skulle fått. :-P Är bara för tidigt, babe! Det är inte lika känsligt. Is i magen (lätt som en plätt, jag vet!) och ett nytt i övermorgon.

Tror du att du klarar det? Har du några andra tester hemma som du kanske kan stilla testabstinensen med så länge?
  • Symetrical
    Anonym (Hejhej) skrev 2015-08-05 06:51:32 följande:
    Titta vilken vacker syn!

Stort grattis!
    Visst är det!? Ens estetiskt sinne modifieras (läs förvrids) en aning av de här så kallade hormonerna!
  • Symetrical
    Cocolemon skrev 2015-08-05 07:22:10 följande:

Gjorde ett test med cb nu på morgonen och det visade neg, dessutom känns det som vanligt dagarna innan mens nu..avvaktar och ser om mensen kommer :(

Nästa äl är dessutom min sambo bortrest så nästa BIM blir först i oktober isf vilket känns lite långt borta:(

Ajdå! Är han borta länge, eller? Kan ju räcka att ha sex dagarna innan annars.
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-08-05 10:14:21 följande:

Här blev lyckan kortvarig! Plussade 2/8 men idag var det minus på stickan! Har rosa flytningar nu men ingen värk än så länge.

Jag kavlar upp ärmarna och kämpar vidare nästa månad istället. Lär inte få nån ägglossning den här månaden (har långa menscykler).

Grattis till er andra och lycka till nu! <3

:-*
  • Symetrical
    Vargdis skrev 2015-08-05 08:48:02 följande:

Jag har fått lite brunaktiga flytningar sen  måndags men ingen mens som börjat. Jag är idag på bim-1 och min och makens första försök.

Jag tog mest ett test imorse för att säkerställa att det var negativt.
    Men det var positivt!  Glad
    (Syns dock lite dåligt på bilden).

Så nu antar jag att man väntar ett par dagar och tar ett nytt test?
    Eventuell urinvägsinfektion kan väl inte påverka testet?

Härligt! Stort grattis! Låter vettigt med ett test om några dagar igen.

Välkommen till bf april 16-tråden!
  • Symetrical
    Anonym (Carro) skrev 2015-08-05 10:19:59 följande:

Trolig BIM idag, testade med CB imorse, visade GRAVID!! smile2.gif
    BF 10-12 april enl olika uträkningar.

Så roligt! Stort grattis! Var det veckoanvisning också?

Jag har preliminär bf ungefär samtidigt som du (12/4).

Välkommen till bf april 16-tråden!
  • Symetrical
    Villbligravidnu skrev 2015-08-05 10:40:36 följande:

Jag har varit väldigt nyfiken på hur tempkurvor ser ut mellan ÄL och BIM så jag tänkte dela med mig av min. Den har varit lite koko och hoppat väldigt lågt emellanåt, men imorse fortsatte den att stiga och imorse var jag inte täppt i näsan som jag var igår smile1.gif om tempen inte hade ökat idag hade jag inte testa med gravtest, men idag sa t.o.m NC att jag skulle ta ett gravtest smile1.gifphpQnYwQ234976.jpg

Min gravidkurva har också varit väldigt hoppig, precis som förra cykeln då det också tog sig (men slutade i tidigt mf). Spännande det där med tempkurvor, tycker jag!
  • Symetrical
    Solskenihjärtat skrev 2015-08-05 12:10:45 följande:
    Idag är den tillbaka på 37.0, så hoppet stiger!! :)

Grattis till ditt fina plus, så härligt att se!
    Yaaay! Bådar gott! Framförallt om den stiger ytterligare kommande dagarna.
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-08-05 10:59:49 följande:

Clearblue digital ägglossningstester i dag visade låg fertilitet. Men enligt NC är jag fertil.. Vilken ska man lita på? Den visar att jag ska ta test imorgon och fredag, och antagligen ha äl på lördag. Men då borde den ju snart visa fertiliteten på testerna? phpDX0ojR87262.jpg

Du skall absolut lite på cb! NC ger bara en ungefärlig uppskattning beroende på tempen och senaste cyklerna, medan cb mäter ditt hormonvärde, vilket ju är det som styr äl. Så stirra dig inte blind på NC, utan ta ett äl-test en gång om dagen, så lär du knappast missa den, när den nu väl kommer babe.
Svar på tråden Vi med BIM i augusti