Vi med BIM i augusti
Här togs det ett test 10 timmar senare igen men lika spökligt, mannen är fortfarande stensäker, jag vågar inte hoppas å lägger mina kort på ett digitalt imorgon...
Här är den till vänster sen i morse och den i e.m till höger..
Gjorde ett test med cb nu på morgonen och det visade neg, dessutom känns det som vanligt dagarna innan mens nu..avvaktar och ser om mensen kommer :(
Nästa äl är dessutom min sambo bortrest så nästa BIM blir först i oktober isf vilket känns lite långt borta:(
Här blev lyckan kortvarig! Plussade 2/8 men idag var det minus på stickan! Har rosa flytningar nu men ingen värk än så länge.
Jag kavlar upp ärmarna och kämpar vidare nästa månad istället. Lär inte få nån ägglossning den här månaden (har långa menscykler).
Grattis till er andra och lycka till nu! <3
Jag har fått lite brunaktiga flytningar sen måndags men ingen mens som börjat. Jag är idag på bim-1 och min och makens första försök.
Jag tog mest ett test imorse för att säkerställa att det var negativt.
Men det var positivt!
(Syns dock lite dåligt på bilden).
Så nu antar jag att man väntar ett par dagar och tar ett nytt test?
Eventuell urinvägsinfektion kan väl inte påverka testet?
Trolig BIM idag, testade med CB imorse, visade GRAVID!!
BF 10-12 april enl olika uträkningar.
Jag har varit väldigt nyfiken på hur tempkurvor ser ut mellan ÄL och BIM så jag tänkte dela med mig av min. Den har varit lite koko och hoppat väldigt lågt emellanåt, men imorse fortsatte den att stiga och imorse var jag inte täppt i näsan som jag var igår om tempen inte hade ökat idag hade jag inte testa med gravtest, men idag sa t.o.m NC att jag skulle ta ett gravtest
Clearblue digital ägglossningstester i dag visade låg fertilitet. Men enligt NC är jag fertil.. Vilken ska man lita på? Den visar att jag ska ta test imorgon och fredag, och antagligen ha äl på lördag. Men då borde den ju snart visa fertiliteten på testerna?