• Gweny

Dem som startat IVF maj/juni

Hej på er!

Vi ska göra vårat 1a FET nu i Juni. Gjorde ett ET I april son misslyckades. Vi har 5 ägg i frysen.

ska in idag på mitt 2a vul och hoppas slemhinnan är tillräckligt tjock nu så vi kan göra återföring om några dagarna!

• Gweny

Langtarefterbarn78>> Tack, ,gick bra denna gång!

Blir återföring på tisdag! Hoppas nu upptiningen går bra..... nåt hela tiden att vänta på och vara spänd.

• Gweny

Jag har också PCO och även hypothyreos. Så mycket som ska gå emot tyvärr.

• Gweny
    Zaza skrev 2015-06-05 06:14:17 följande:

God morgon tjejer. Hur mår alla idag? Jag har jätteont i magen. Typ som mensvärk fast värre. Jag hoppas att mitt embryo överlever där inne nu.

Har för mig jag också var öm i magen efteråt vid vårat ET. Gick över sen. Jag tycker dagarna går såå sakta när man ruvar. Kommer gå bra ska du se!
    På tisdag är det dags för mig, vi har 5 st i frysen.

langtarefterbarn78>> hoppas ni ska lyckas nu då! skönt att läsa att ni ändå har fått ett barn tidigare så, ger lite hopp.
  • Gweny

Langtarefterbarn78>> ja det förstår jag ni vill. Du ska se att det lyckas nu.

Camilla>> ja att ruva är nervigt. Jag tycker dagarna går så sakta. Vill det ska bli tisdag, så jag är ruvare igen!

• Gweny

Jojan>> håller tummarna att det går bra!

Imorgon är det dags för våran återföring FET. Hoppas nu på att allt går bra. Nervöst!!

• Gweny

Nu ruvar jag! 1a embryot dem tinade upp klarade sig. Så har 4 kvar i frysen. Nu börjar en jobbig väntan. Hoppas!!

• Gweny
    Ahla skrev 2015-06-10 05:31:06 följande:

Minus.

Fy så trist!!!
  • Gweny
    Zaza skrev 2015-06-10 14:01:28 följande:

Hej alla. Fick hem ett brev idag om att dem inte kunnat frysa något av dem 9 embryo som fanns. Blir så jäklaledsrn. Förra gången var det samma sak,8 som dog och inte kunde frysas och de i magen dog också. Antar att även de embryo jag har nu inte kommer överlevs eftersom alla andra dött. Vil bara lägga mig och då. Så orättvist livet är.

Men vad tungt! Kan dem se vad det beror på?

Men kan ju vara fina i dig, låt oss hoppas på det!
  • Gweny

jojan>> Ja man önskar att dem procenten var högre! Behöva gå igenom allt detta och inte ha några garantier är tufft. Men vi får bara hoppas det ska funka. Hoppas ni får ett fint gäng till frysen med.

langtarefterbarn78>> Jag fick göra 2 VUL under mitt stimulerande, då slemhinnan inte var tillräckligt bra vid första VUL. Det är en spänd väntan med det och sen att dem ska klara upptining. Men allt gick bra för mig, så kommer gå fint för er med ska du se.

Är själv på ruvardag 3 och kan bara gå och hoppas! Började min semester idag, ska bli så skönt att vara ledig i några veckor. Hoppas jag får vara långledig från jobbet nästa år.

Svar på tråden Dem som startat IVF maj/juni