Dem som startat IVF maj/juni
3 dagar, nu ska de odla vidare resten till 5-6 dagar. (kanske de alltid gör?) jag kunde inte få ett 5 dagars eftersom det hade blivit på söndag.
3 dagar, nu ska de odla vidare resten till 5-6 dagar. (kanske de alltid gör?) jag kunde inte få ett 5 dagars eftersom det hade blivit på söndag.
Hatten>> uch vad tråkigt! Men vet flera där icsi funkat för!
Henil>> grattis igen!!
Langtarefterbarn>> tack! 10 dgr till td.
Tydligen kan dålig magkänsla och inte så mkt symptom också vara positivt, för jag har plussat! :) Jag är lite i chock, fattar inte riktigt...
Då var jag också ruvare. Fick tillbaka en blastocyst imorse. TD den 27/6 :)
Nicka>> lycka till med ruvandet nu!
Tinnis>> Lycka till idag!
langtarefterbarn>> kan ju hoppas på det med tröttheten, är trött jämt.
hoppas det blir återföring för dig som planerat nu snart!
Zaza>> ja detta tar verkligen tufft på psyket, uch! Man blir nervös inför TD och vågar inte hoppas för mycket. Jag är själv på rd6. håller tummarna för oss!!
Igår kände jag mig helt uppsvullen i magen och halsbränna och jättetrött, det tar styggt med alla hormoner och inte på tala om den jobbiga lutinus med allt kladd. Är på rd 6 idag och dagarna kryper fram mot td. Vet att jag kommer bli så ledsen ifall det misslyckas igen. Hur kan det vara så jädra svårt.
Dalkullan>> åh kul. Får vi följas åt. Har td 23/6. Är vårat första FET.
Blomster84>> tack snälla! 23/6. Tiden tickar sakta nu...
Langtarefterbarn>> skönt det såg bra ut!
Vi ska iväg på resa några dagar efter TD, så skönt ha som tröst ifall det blir minus!
Blomster84>> så härligt med island, ska ni rida då?
Dalkullan>> jag ska försöka hålla mig så länge det går från att testa!!
Ja vi ska ta en ridtur på 3 timmar. Ska köra hela Island runt i 2 veckor. Fullspäckat schema varje dag. Vandringar, båtturer med val-sightseeing, besöka vattenfall, geysir, grottor, vulkaner, varma källor, åka snowmobiles på glaciärer, forsränning mm. Rubbet! Vi tänkte att det var lika bra att göra allt när vi ändå är där. Lär ju bara åka dit en gång i livet. :) lär bli en upplevelse för livet. Och vi tar med min dotter också. Hon är helt over the moon :) så går det inte vägen denna gången så lär jag ha fullt upp med att fokusera på annat. Känns faktiskt skönt även om jag är hoppfull denna gången. Eller rättare sagt, denna gången också. Kul att man aldrig slutar hoppas :)
Gud jag är livrädd!! Har TS imorgon men tjuvtestade idag och de plussade!!!! Detta är mitt fjärde försök och jag har aldrig blivit gravid på mina 27 år. Så rädd att de visade fel eller för missfall. De va ett 5 dagars blastocyst. Vart även lite överstimulerad så trodde inte de skulle ta. Har ni nå tips på sätt att koppla bort oron? Så overkligt
Godmorgon! Inne på RD7 nu - känt mig ganska lugn hittills men nu har jag ordentlig molvärk i magen.. Vet att det är en av biverkningarna man kan få av Lutinus men det känns inge bra - blev tydligare hur jobbigt det här kommer att bli om det inte funkar..;( Har ni er en bra morgon so far?