• Malin 845

Vi med BIM i juli

Villbligravidnu skrev 2015-07-04 22:47:52 följande:
    Jaha ok då förstår jag. Försök bli lite mer disciplinerad på att mäta genom att ha termometern precis vid telefonen så när den ringer så mäter du först innan du stiger upp. Kurvan blir kanske inte perfekt men det borde bli ganska så bra om du bara mäter varje dag.
    Ja jag måste mäta mer, märker att NC inte känner av min äl alls. Men om man vaknar en stund och somnar om så blir det väl felvärde när man mäter sen?
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-05 11:03:18 följande:
    Beror ju helt på vad din basaltemp ligger på..? Låter onekligen högt dock! Dvs som en typisk lutealfastemp.
    Ja ca 36,2 brukar medeltemperaturen vara på.. Ja jag vet faktiskt inte du..
  • Malin 845

Tog äl test nu, och visst är det ett litet sträck?? Ska jag testa imorgon igen då? :)

• Malin 845

Samma test någon minut senare :) kan äl ha varit, eller kommer den? Ska jag testa imorgon igen? :)

Symetrical du är ju expert på detta! Behöver lite hjälp ;)

• Malin 845
    sommarblomma1 skrev 2015-07-06 19:03:04 följande:
    Svårt att säga. Många får alltid ett svagt streck även när äl inte är. Men fortsätt testa varje dag i några dagar, blir det starkare så är det säkert på g!
    Jaha så den kan visa svagt plus utan att äl är? Missledande :/ ska testa några dagar framåt då..
  • Malin 845
    Jenka81 skrev 2015-07-06 19:05:44 följande:
    Lika starkt eller starkare än kontrollstrecket alltså.
    Jaha.. Är testlagrets. Men kan det vara sträck utan att äl är på gång? När det är svagt?
  • Malin 845
    sommarblomma1 skrev 2015-07-06 19:18:21 följande:
    Många har alltid en låg halt av Lh hormon i urinen därför kan det visa ett svagt sträck utan att äl är men fortsätter du testa så börjar det förhoppningsvis stegra.

Såg någon som hade testat munkpeppar för att kicka igång mensen, kanske skulle vara nåt? Även rosenrot ska ju verka positivt på äl!
    Jaha, har precis börjat att testa så kan inte alls hur detta funkar.. Eller om det bara är spökstreck. Var skaffar man munkpeppar? Rosenrot stabiliserar äl o menscykeln eller hur var det?
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-06 19:32:35 följande:
    Ja du, vännen. Svårt att säga när man inte har något att jämföra med. Mitt tips är att ta ett nytt imorgon för att jämföra med! smile1.gif
    Har du äggviteflytningar, eller?
    Ja jag se imorgon när jag kommit hem från jobbet, man behöver väl inte ta morgonurin? Ja jag har ju det, så känns lovande :D
  • Malin 845
    Angdev skrev 2015-07-06 19:48:53 följande:
    Har oxå testlagrets. Är det första testet idag? När räkna du med att ha ÄL? Tar du ett imorgon och teststrecket är starkare så är ÄL på G. Min efarenhet är att styrkan på teststrecket kan öka väldigt snabbt, dvs från dag till dag.
    Ja det är första testet idag. Enligt NC så är den "beräknad" på torsdag eller fredag. Men då jag inte fått mensen så känns det som om hela kroppen är ur balans :/. Så jag vet faktiskt inte. Är på dag 46 utan mens så :/. Har samtidigt molnande värk o flytningar..

Hoppas att det är starkare imorgon då! :D eller snart! :)
  • Malin 845
    m2b skrev 2015-07-06 20:23:50 följande:
    Såhär ser min stegring ut med Testlagret så fortsätt testa php9LyXqz07491.jpg
    Oj ja jag ska fortsätta då! :) men testet från den 5/7 är väl positivt? Den är ju nästan lika stark som kontrollsträcket? :)
Svar på tråden Vi med BIM i juli