Anonym (koskit) skrev 2015-06-02 22:18:30 följande:
Fan va ni daltar och kastar skit på varandra! Jag älskar kvinnor långt mer än vad jag älskar män, ???? dock finns det ett antal kvinnor jag inte kan och heller inte vill respektera, - och de är dessa som lägger ut mista lilla bild på sig själv när de putar med läpparna eller försöker vara sexiga genom en bild, fy fan vad jag hatar dessa kvinnor!
Kvinnor som inte bryr sig så mycket om hur de ser ut i jämförelse med dagens ideal - dom är riktiga kvinnor och vackra sådana!! - älskar er mer än ALLT!
Jag tycker att det är mycket bra att du reflekterar över ditt problem.
Vidare att du känner igen, att anledningen att du känner så med stor säkerhet har att göra med att du inte träffar mycket kvinnor i din vardag. Är det även rimligt att anta att det inom ditt mansdominerade yrke finns en jargong om kvinnor som påverkar din upplevelse?
Jag själv känner igen ditt problem från då jag var yngre, och inte hade tjejkompisar. Jag menar då under högstadiet/gymnasiet. Då jag inte hade tjejkompisar men däremot stor sexuell lust hade jag oftast i mina möten med tjejer förhoppningen om att få ligga, fanns alltid i bakhuvudet så att säga.
Jag vet inte vad för typ av kommentarer du får som du upplever som upprörande. Jag skulle vilja mena att ditt problem är fullständigt naturligt sett utifrån dina omständigheter. Men det är bra att du reflekterar över och rationaliserar ditt problem och låter dig inte uppslukas av din känslomässiga uppfattning.
Detta förändrades något oerhört för mig när jag hamnade i situationer där jag hade tjejer omkring mig och nu umgås jag ungefär lika mycket med kvinnor som med män, om inte mer. Denna association att tjejer = sex är som bortblåst, även om jag såklart känner mig attraherad av kvinnor och däribland även vänner ibland.
Jag har även en flickvän och givetvis är det inte konstigt eller fel att ha tjejkompisar när man är i relation.