Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015
Skönt att vara offline ett tag ;) Det låter sunt. Men som sagt, skönt att höra att det är ok i alla fall :) Klart man blir nedstämd, hormonerna är inte att leka med! Och vid det här laget vet vi mycket väl vad hormoner gör med kroppen...! Sen är det ju sjukt jobbigt att må dåligt hela tiden. Det tär som f*n. Så var ledsen och bitter, du är ju glad över att vara gravid någonstans ändå! Det är bara väldigt olika saker :)
Åh vad gött med mammakläder! Jag har lovat mig själv att jag ska få köpa några plagg när vi passerat v. 12, vilket gör det riktigt jobbigt just nu. Är sjukt svullen, så har kanske bara två par byxor som funkar :S Är du också svullen, eller är det livmodern som börjar synas? I vilken vecka är du i nu?
Dra dig undan så länge du vill, skriv gärna någon liten mening när du orkar igen <3
Jag tänker nog också shoppa lite efter KUB när jag vet att allt står bra till så pass långt iaf. Jag har lånat ut mina kläder till en kompis som bor en bit bort så de får jag nog inte tag i förrän i mitten av sommaren. Men nu har jag iaf 4 par byxor jag kan ha utan att behöva hålla in magen Jag vet inte om det är livmodern eller bara att jag är svullen... men längtar ju lite till att det verkligen ska synas och man kan framhäva istället för att dölja Jag kände mig bara jättefin sist jag var gravid.
Jag är i början av vecka 11 nu. Hur ligger du till?
Kram!!