nesistas skrev 2015-12-29 23:09:25 följande:
Tack fina Cyanea!
Lovar att stanna kvar här!!
Jag ska fundera en vända till och se om jag kanske går med i gruppen på FB ändå... vill ju men det är svårt....
Hur mår du? Jag gick in i v 34 igår, magen växer och Liten sparkar så det gör riktigt ont. Svårt att sova på nätterna, då är det party i magen. Vaknade härom natten av att Liten vände runt, det kändes som jag vaknade sittande högst upp i en berg-och-dal-bana, det bara hisnade till i magen och jag tappade andan. Rejält obehagligt sätt att bli väckt på, får diskutera detta med lilla fröken senare i veckopengsförhandlingarna, hahaha. Vi gjorde tillväxt-UL i söndags (otroligt att de jobbade på söndagen!) och här är en nytagen bild på Liten och en bild på min stooora mage.
Sötaste uppnäsan i stan!
Stor kram och Gott Nytt år!!
Vad glad jag blir :D Ja, ta dig tid, det är ju inget som direkt brådskar. Gör inget du känner dig obekväm med. Vill du får du lägga till mig som vän på FB så kan du se om du får upp något av det jag skriver i gruppen.
Vilka härliga bilder :D Fin liten bebis <3 <3 <3 Man ser ju verkligen hur hon faktiskt ser ut! Och fin Du!! Grattis till v. 34, då är det bara en vecka kvar tills ditt lila mirakel får lov att födas ;)
Det är väl ungefär samma här. Är nu i mitten av v. 36 och har ont i magen jämt och ständigt ;) Liten är riktigt, riktigt våldsam så nu börjar jag få små blåmärken inuti känns det som. Sover uselt och får palla upp med mängder med kuddar, det hjälper. Var på MVC igår på kontroll, SF-måttet ligger åter på övre linjen för vad som är normalt ;) Det lär dock bero på att hon inte vill fixera sig och ligger högt. Ingen fara på taket sa BM, men det hade ju varit skönt om hon kunde glida ner lite. Det är svårt att få plats att både andas och äta ;)
Så här såg jag ut i lördags, v. 35+0 :D
Ska ni hitta på något kul på nyår? Vi kommer ha fest för våra närmaste vänner :) Hoppas allt är bra och att du hur som helst får ett fantastiskt nyår!! Kram <3