• Nenne666

Har ljugit en del för min kille

Anonym (Olika?!?) skrev 2015-05-18 09:11:33 följande:
    Nej, för de flesta så är det inte VIKTIG information men om det är det för runt hälften så är det ändå en stor del som tycker det.

Jag förstår och sparkar också bakut åt personer som har historik "regler" för andra som dom inte tillämpar på sej själva samt de som anser att skillnaden ligger i könet men vi som ser sex som lite intimare, närmare och personligare ska väl inte behöva ta skit som kastats tidigare i tråden för att vi lägger värdering i det?

Sen som någon skrev så känner jag att man kanske inte är "för varann" om man tycker så olika?
    Jag vill då iaf. kunna prata om allting med min partner och berätta om absolut allt jag varit med om, känns rent av konstigt att tänka att man skulle känna sej obekväm med sanningen inför nån jag delar allt annat med.
    Jag vill också kunna känna att jag kan berätta allt för min partner och han för mig. Det handlar inte om det, serdu! Jag vill inte känna mig TVINGAD till att göra det vilket jag inte gör med honom heller. Dessutom är jag noll intresserad av vad han har gjort innan mig, för tro på fan att jag kan räkna ut att han har haft en historia själv, en privat, en intim, som ingen jäkel har med att göra. Det är upp till varje individ att avgöra vad man vill berätta. Vissa saker vill man behålla privat och det skall respekteras. Jag fattar inte hur mitt gamla sexliv kan ha någon nytta för en annan?
  • Nenne666
    FIame skrev 2015-05-18 09:21:17 följande:
    Nu talar du i ensak här (annars brukar jag gillar det du skriver). Att köpa sex och knulla sin moster är lite som att ha gangbang, ingadera är brottsligt (några ovidkommande morallagar är inget som i verkligheten betyder något).

Sen kan man använda härskartekniker också (män som inte acceptera en hora är bäbisar osv), försöka duger ju, eller ja, det är lite dålig stil men det skulle kunna fungera.

Faktum är att vi har olika preferenser och dessa bör respekteras. Så om killen inte vill ha en hora och hon ljuger det är respektlös och kränkning av hans fria val.
    Att köpa sex är ett brott, dock inte att sälja. Att tillskriva någon obehag som inte haft obehag innan är enligt mig värre än att en sån karl blir kallad bäbis. Att må väldigt dåligt i flera dagar för att ens fru långt bak i tiden haft tre-kant är att klistra på en känsla som inte finns. Det är väldigt fult gjort och jag ger inte mycket för ett sådant skruvat beteende.
  • Nenne666
    Anonym (Kvin) skrev 2015-05-18 09:37:47 följande:

Om min man har haft 3 kanter och gangbangs så stör det inte mig så länge han inte vill göra sånt med mig.

Gått till stripbar som min man gjorde i las vegas i vintras är också okej.

Men hade han köpt 6 så är det kört och jag hade blivit djupt äcklad över hans uselt vidriga människosyn!

Håller helt med!
  • Nenne666
    Angelflower skrev 2015-05-18 09:26:01 följande:

Är ändå glad att min man är helt normal och med en sund kvinnosyn. Han blir tänd av att jag är en sexuell varelse som lekt och experimenterat med både tjejer och killar i historien för att hitta mig själv sexuellt. Normala män gillar kvinnor som gillar sex.

• Nenne666
    Anonym (kls) skrev 2015-05-18 10:14:50 följande:
    Den juridiska aspekten använder du som svepskäl, eller skulle det vara ok för dig sålänge killen åkt ner till Danmark eller Tyskland och köpt en hora och således håller sig på rätt sida om lagen?

Nu är det ju skillnad på gruppsex och gruppsex. Min fru  har tack och och lov inte sysslat med sånt. Men om så vore, så kunde en planerad trekant då hon och en partner väljer att ta in en extra i sovrummet vara ok. 

Om jag däremot fått reda på att hon låtit sig sättas på i varje hål av 3 st främmande män efter krogen eller på någon partyö i medelhavet, då hade jag begärt skilsmässa genast eftersom att jag då skulle tappa all respekt för henne. Även om det låg långt tilbaka i tiden. Sådant beteende är minst lika dekadent och motbjudande som att sätta på sin moster.
    Jag använder inte den juridiska delen som svepskäl öht, det va mest ett konstaterande. Att ha sex på vilket sätt man än väljer att ha det på, två,3 eller 10 pers, bdsm osv.,så ska det ske på samma villkor för alla inblandande parter. Vilket inte prostitution är, i vilka lagar som än råder, i vilket land du än befinner dig i. Det är en betydlig skillnad att agera samspelt än att utnyttja en annan människas taskiga position. Och vem är du att tala om vad som är okej att göra innan den personen ens träffat dig? Vem Är du att döma andras sexliv?
  • Nenne666
    BengtH skrev 2015-05-18 10:32:25 följande:
    Prostitution och människosyn ?  Varför har inte kund och prostituerad samma förutsättningar vid sexköp ? Är det någon som blir utnyttjad så är det väl mannen som inte får sex på vanlig väg utan måste betala för det, samtidigt som han blir kriminell iaf i Sverige. Prostitution på lagliga bordeller är alltid frivilligt, tjejerna säljer sig för att de behöver pengar. Det är fullt lagligt att åka till tex. Danmark och köpa sex. 

Är det så konstigt att en sexuell man som alltid får nobben till slut blir så frustrerad att han känner sig tvungen att öppna plånboken för att få sin lust tillfredsställd.

Hur ska en blyg osäker man överhuvudtaget få till det med en kvinna utan att betala ? Kvinnor har mycket större förutsättningar att hamna i en gruppsexsituation, kolla datingsidorna så ser du att det går 20 män på varje kvinna, inte så konstigt att många män inte orkar vänta på sin tur utan går på bordell istället.
    Jag ogillar verkligen det du skriver. Jag kan inte kommentera det ens.
  • Nenne666
    BengtH skrev 2015-05-18 10:40:07 följande:
    Är det någon som använder härskartekniker så är det väl kvinnan. Hon ställer höga krav på mannen. Han ska vara social, vältränad, ha humor, ta initiativ, bjussa på en drink, betala taxin och sen efter att hon funderat ett tag kan hon lika gärna ge mannen nobben, eller i värsta fall anklaga honom för sexuellt ofredande om han blir för närgången. Förvänta dig inte att kvinnan lägger ner nån energi på att det ska bli nåt annat än att hon kan ge dig ett leende.

Detta gäller alfahanen, betanörden kan lika gärna sitta hemma och runka framför datorn.
    Ditt kvinnoförakt är inte värt att ens bemöta.
  • Nenne666
    Smecker skrev 2015-05-18 21:57:27 följande:
    Hade samhället gått under om IT-samhället gått framåt i långsammare takt? 1954 var vi på väg mot avgrunden, och Bill Gates räddade oss? Om Bill Gates inte hade fått ligga så hade han blivit svetsare istället? Det är bara nördar som sysslar med IT, och inga av dem får ligga? Smarta IT-nördar som inte får ligga eller testosteronstinna alfa-hannar som får ligga, det är de enda två alternativen som finns enligt dig. Intressant hur många logiska hål du kan få plats med i ett enda inlägg.

Fattiga är en ännu större belastning för samhället än oskulder. Statistiskt sett är gruppen oskulder såpass liten att dess samhällspåverkan är betydelselös. Det är lite tragikomiskt, de får inte ligga och de märks knappt. Jag antar att du läste ZoZs inlägg ovan? Bra idé, låt dem åka till bordell utomlands och runka av sig i en disträ och oengagerad prostituerad, så de kommer hem och är suicidala efter sin fina upplevelse. Då kan de på allvar konkurrera med "alfamännen".

Du får nog ta och revidera din uppfattning om vad som krävs för att kunna konkurrera på singelmarknaden, och hur man uppnår det.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-19 19:14:00 följande:
    Har ni haft sex efter det? Är det nån skillnad? Är det hetare sex nu?
    Vad är det för j***la frågor?
  • Nenne666
    Anonym (Mona Lisa) skrev 2015-05-19 17:57:02 följande:
    Ja tyvärr. Massa andra grejer med som jag önskar ogjorda.

Jag är inte på något sätt stolt över min sexuella historik, utan om jag kunde spola tillbaks tiden hade jag gärna haft allt ogjort. Jag hade själv blivit bestört och rentav äcklad om han hade samma historia som mig.

Jag berättade för honom om allt. Vi grät båda två. Sedan kramade han mig och sa att han älskar mig och ingenting kan ändra det. Precis som jag trodde att det skulle bli om jag berättade det. Han är underbar.

Härligt att höra! All lycka till er båda nu. Och du, släpp ångesten över vad som har hänt förr. Blicka framåt
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille